HuzairieHusinBlog: apahal la aweks malaysia nie giler sangat ngan mamat korea......

Tuesday, February 2, 2010

apahal la aweks malaysia nie giler sangat ngan mamat korea......

fuh........


penat betol aku saban hari dgr budak2 kelas aku cerita keenseman mamat korea tue.... kacak la... senyuman manis la... pierah....... apa lelaki kat malaysie nie x encem ker????? ader la budak kelas aku nie... aku pelik betol, nampak lelaki korea jer, dah macam histeria aku tgk.. menjerit dah macam nampak hantu pocong dah aku tgk......



aku pun xpaham nape..... aku rase sebab rambut dowang stailo kot... mungkin la..... pacak saner, pacak sini..... aku tgk pon smart gak dowang... stailo beb... hahahahahah.......












aku rase kalo korang tanyer aweks2 kart lua tue lagu or selebriti korea... dowang jawab cam mkn kacang goreng jer.... xder hal la bro soalan tue... senang sangat la.... bg a susah cciter aper... hehe..... korang slalu tgk x citer kat astro tue... aku x sure la chanel baper... aku rase lam chanel 303 la... sedare aku nie da a tahap giler minat ngan chanel tue... tgk ckit gelak... ckit2 gelak... aku pon x phm..... dah a xder subtittle.... aku pon x taw citer aper... nanti korang bukak a sendiri... aku rase lam pkol 6 camtu la start....


haa......... korang kenal x geng2 wonder gurl???? ala, yang nyanyi lagu nobody tue la..... pergh...... cun siot dorang... time dorang nyayi lagu tambah ngan gaya manja dorang.... ahhhhhhhh............ tak tahan aku......... hhahaha...






kalo a aku dapat.. tp... kompem x dapat..... hahahaha..............
hmmm...... wahai geng2 wonder girl... bile la aku dapat jmpe korang.... arghhhhhhhhhhh..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






P/S :
KEPADA BUDAK2 LAKI... XNAK KER DAPAT AWEKS CAM KOREA.... BIA AWEKS KAT MALAYSIA NIE X KAWEN... HAHAHAHAHA




6 orang gemar komen entry aku:

  1. nk..tp xde rezeki..diorang xnak kt aku..kehkeh..

    ReplyDelete
  2. shuko:

    dorang nak kat aku kot.. hehe

    ReplyDelete
  3. awek korea bape persen je yg ori. lain2 sume plastik. jgn tekejut plak nanti dapat anak hindu penyet, mata sepet, tapi maknya mata bulat hidung sharukkhan

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)