HuzairieHusinBlog: asal bercinta jer, mesti clash.. baik xyah kapel... huh!!!

Tuesday, February 9, 2010

asal bercinta jer, mesti clash.. baik xyah kapel... huh!!!

itu la penyakit kite sekarang nie (termasuk aku la)... asal kapel jer, senang cakap kompem la clash... plg lame bertahan pon dlm 3 atau 4 tahun jer..... kat maner la silap nyer kiter nie kan....





haaa..... tu la topik hangat kiter pada kali nie yer anak2... hehhe.... topik nyer... :



"asal bercinta jer, mesti clash"





kepada korang kat lua sane... xpayah la nak kencing aku ker, kelentong aku ker... rata2 yang ngah bace entry nie sume ngah angau bercinta... (aku x.. aku ngah mencari lg nie.. ader calon x?? hehe).... aku nak tanyer ckit la... awek or balak korang sekarang nie yang ke berape???? ha????? aper????? ke 10??? giler kentang la...... hahahahaha..... apahal ngan percintaan korang sebelum nie... maner jnji2 manis yang di taburkan dahulu....





dulu time baru nak kapel bukan main... gua sanggup sehidup semati ngan lu la... itu la, ini la... aiyaaa..... aku pun pun xpaham.... jangan la ckp korang, aku pon penah gak kapel,,, penah gak la merasa gagal dalam percintaan... kire jiwa aku nie bagai dihanyut ombat di tengah lautan, bagai hati ku ini sepi tanpa cinta..... huhu... sadis nye.....








bagi aku, kalo kiter gaduh ker, ape ker ngan pasangan kite, kiter bincang la ngan baik2.... perpisahan bukan lah jln terbaik menyelesaikan masalah atau konflik yang timbul... fahami la masalah korang... cari dimane silap nyer kiter.... bgi aku xsalah kalo lelaki yang mintak maaf wlaupun aku tahu buka salah lelaki... hehehe....





hm... sape xnak kan hubungan yang kiter jalinkan selame ini berkekalan... mane x nyer... penat2 jer kiter takel parent dowang sampai kene kad kuning... hahha.... ye la.... parent dowang da kenal kiter camne owg nyer.... so, senang a nak masuk minang.. ye dak???? hehehe......




p/s :

cinta memerlukan kesetiaan... tanpa kesetiaan tiada ertinya... ramai insan yang terluka kerana cinta... gara2 kecurangan antara kita.......


6 orang gemar komen entry aku:

  1. btul2...jgn lar kapel..dlam quran pun x ajar..nak kapel wat pe XD

    ReplyDelete
  2. kaorU:

    susah gak kalo x kapel... nanti sunyi gak hidup kiter.. xsalah kalo nak kapel.. tp, cr la insan yang betul2 leh fahami kite... e:

    ReplyDelete
  3. Gua kapel kali ke-2.
    Gua dah malas cari yang ketiga. Susah nak cari. Baik gua dok diam2 dengan yg ke-2 nih. Bukan susah pon nak dok diam2.

    ReplyDelete
  4. kalau dah jumpa tuh, kawen terus lagi senang kan..=)

    ReplyDelete
  5. enjelina :

    ala enjelina... senang2 tgu owg masuk minang je.. hehe

    ReplyDelete
  6. afzan:

    kalo die nak, boelh ajer... tp biler tgk duit.. kering a beb... hahahaha

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)