HuzairieHusinBlog: hmmm..... tak tahu aku nak ckp ape lg....

Thursday, February 25, 2010

hmmm..... tak tahu aku nak ckp ape lg....

aku bukan la seorang yang kaki komplen ke... kaki mengadu ke...tp kalo dah jd camni sape x bengang.... tp kalo dah jd camni dan saban hari aku bukan aku menatap mata mu.. tetapi aku dok menatap benda alah nie...... cube la kalo korang berade kat cnie camne???? mesti sedap kan mate memandang... byk la.....


dah la.. aku pon x tahu nak cakap ape... korang teliti gambar nie.. pastu korang komen la.. aku nak tgk reaksi korang lak....




p/s :

kepada empunya tue... pikir la same.. xkan benda camni nak bg tahu....

"lu pikir la sendiri"

assalamualaikum.....

17 orang gemar komen entry aku:

  1. vavi..byk nye.. ahahaha..penuh dose kat mate aku hr ne..isk2..

    ReplyDelete
  2. darkbatman....:

    relax2... ahaks

    ReplyDelete
  3. gambar apekah ini?
    apa kate ko tolong belikan penyidai untuk dorang..
    mesti kaw-kaw punye terasa..
    konpem tak sidai kat situ dah..

    ReplyDelete
  4. ahahaha couldn't stop laughing. apekejadahnye mereka itu

    ReplyDelete
  5. norain :

    bgs2.. satu cdgn yg baik.. ahaks..

    ReplyDelete
  6. hani:

    sukar di ceritakan.. ahaks

    ReplyDelete
  7. zairie..ttp mate!!!!
    sean n malu lak yana tgk..
    ish2

    ReplyDelete
  8. yana:

    nape nak malu lak?? musykil2.. ehhehe

    ReplyDelete
  9. jiran tu bangsa apa? tak tahu malu ke.. nak tayang-tayang..

    ReplyDelete
  10. kasih:

    jiran tue bangse cine.. dowg relax jer...

    ReplyDelete
  11. purti:

    lucu + geram = curam....

    ReplyDelete
  12. masyallah~ hahahaha.. bertakung kelopak mate sy memandang.. bkn kez nanges.. tp kez gelak x hengat dunia! aduyaii... x tau malu btoi!

    ReplyDelete
  13. adinda:

    hahaha.. awk nie teratak... ingat nangis pasal ape... ahaha

    ReplyDelete
  14. dah macam langsir kat pagar..
    sebenarnya nak tayang kat orang dia la orang yang paling banyak mengumpul s***##r...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)