HuzairieHusinBlog: terima kasih la En.GB.. Aku ingat ape ko buat kat aku...

Wednesday, February 17, 2010

terima kasih la En.GB.. Aku ingat ape ko buat kat aku...

amboi.. garang nyer tajuk entry ko nie... cam nak gaduh je aku tgk... relax la.... haha.... korang relax la k.. xder pape pon... juz nak citer cikit je....


kepada En. GengBlogger (GB)


en GB... thnks la coz ko dah byk tolong aku selame nie.. aku kire terhutang budi la ngan ko... ko dah byk da berjasa pada aku.. tanpa ko wahai en. GB kompem la entry aku xder owg komen nyer.... dah lama xder owg komen entry aku.. penat aku karang 2 hari 2 malam... huhu.... lg satu, folo aku skrg boleh la... tp ader la lam 45.. kalo dlu nak nek satu pun susah.. sekarang... ok... hehehe.....






korang mesti cam aku gak kan... cube la korang byg kan kalo En. GB nie xder... sape la blogger2 kat lua sne... termasuk la aku.. hehe... ngan GB nie la kiter leh knal satu same lain.. xkesah la ko duk ceruk mane pon.... kiter leh knal gak....




kat sini aku nak buktikan sikit la ape yang aku katekan.... nanti korang kate merepek lak.. huhu....




bukti yang PERTAMA :








korang tgk la... graf tu sebelum aku berkenalan ngan en.GB nie... hampeh je... pas aku dah ayat baik nyer en.GB nie... nahhhh... ambek ko.... entry aku dari xde komen langsung, la nie ade la gak... tp still xley lawan komen korang... hehehe...







bukti yang KEDUA :




aku pon xtaw camne benda camni ley terjadi.... korang tgk je la kat carta pai tue... mcm negare ader... ader uk la, indon la, japan, singapo, norway, sri lanka.... hmmmm.... aku xkesah la sape ke, negare mane nak bukak blog aku nie.... yang aku kesah yer... dorang nie phm ke ape yg aku merepek kat cnie.... ke ader kamus versi japan-bahasa malaysia....???? kalo ader aku xkesah la... mmg patot a bukak... hahahaha....




bukti yang KETIGA :

dah la tue zairie.. ok la dua je bukti aku tunjukkan.. kalo nak ikutkan terlalu byk sgt aku nak tunjukkan kat korang... aku rase korang pon same cam aku gak... sebelum kenal en.GB ngan selpas da knal.... kan3???? hehe...





p/s :

thanks la kat en.GB... aku xkan lupe ape ko dah wat kat aku.... thanks..... mmmuuuuaaahhhkkksss...!!!!!!!!!! hahahaha

10 orang gemar komen entry aku:

  1. GB memang banyak membantu,..ehehe

    ReplyDelete
  2. btul btul btul . en GB terbaek . hehe

    ReplyDelete
  3. luvly maya :

    tu la.. byk sgt bantu... camat ader die.. huhuu

    ReplyDelete
  4. mell:

    camne kalo xder en GB NIE??? HEHE

    ReplyDelete
  5. sara baru join GB ni..bnyk faedah rupanya..

    ReplyDelete
  6. sara:

    baru join ke..??? mmg byk pon.. lg lame kite ngan gb makin byk knalan kite ;-)

    ReplyDelete
  7. aini:

    mmg best pon GB nie.. lagi lame lg best ;-)

    ReplyDelete
  8. fatin:

    ingat i luv u kat sy.. hehehe.. malu je... hihihi

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)