HuzairieHusinBlog: Awas!! Belon Panas Menyerang Putrajaya

Friday, March 19, 2010

Awas!! Belon Panas Menyerang Putrajaya

relax... nie bukan satu provokasi atau statement mengejut.... juz nak bg gempak jer tajuk entry aku nie.. haha....

walau pun agak terlewat aku mengepos cerita pasal pesta belon nie, tp aku tak kire.. aku nak cite gak kat korang... pesta nie bermula dari 18 march hingga 21 march nie... aku dah pergi dah pesta nie.. memang gempak dan best la.... macam-macam benda ada kat sana....



memang ramai pengujung yang pergi... tak kira lah, dalam malaysia ke, lua malaysia ke, tepi malaysia ke... semua ada... meriah betul.... so.. aku dengan semengat kesukanan yang tinggi nak jugak lah berkongsi ngan korang keseronokan kat sana tue....



ni lah kandang yang bawak orang naik ke udara tue... saiz die aku tengok, takda la besar sgt... aku rasa juz bloeh isi dalam 4 orang sahaja....

so, korang nak tahu apa yang ada dlm kandang nie???? jom tengok...



tong gas nie standby dalam kandang nie... ada la dalam 4 tong.. takda la kalo dah layan atas awan tue, gas lak abes... hmmm... dah tak boleh turun.....




yang nie lak, dorang tengah panaskan belon tue ngan api... memang bahang asmara duduk dekat ngan belon nie... tp yang aku pelik nya... kain belon nie takda lak terbakar... mungkin kain belon nie kalis api kot.... tue yang terbakar... hehhe



belon nie memang kena betul-betul kasi panas.. kalo tak panas.. takda nya dia nak naik.. dia relax je... so, kena la panaskan belon nie.. memang susah sikit....








so.. nie lah hasil nya.. berterbangan diatas awan putraja....

tp aku ada perasan satu belon nie... memang gempak dia punya design... lain dari yang lain la...






belon nie bentuk macam seluar jeans Levis.. memang unik... slalu belon bulat je bentuk... hehe






kepala star wars... memang lain dari yang lain... tapi... tak naik-naik.. aku pon tak tahu kenapa.. mungkin gas habis kot.. hehee

so... kalo aku cerita pon, korang tak dapat rasa kemeriahan nya.. nak rasa????? jom.. beramai-ramai kita serang putrajaya... memang best.. tak rugi kalo datang.... bawak awek boleh.. bawak famili pon boleh...

lokasi : depan Kementerian Kewangan (MOF)

waktu : 8pg - 7.00pm

banyak acara yang menarik...

jumpa di sana..... ahaks

6 orang gemar komen entry aku:

  1. Tulah ingat nak gi ada recording tom tom bak pulak..nice entry updated blogger terhebat..dah baper banyak collection wehh..hehehe

    ReplyDelete
  2. alamak. jauh tu. aku kat kelantan ni. tengok dalam mimpi aci tak?haha

    ReplyDelete
  3. wah memang nak pegi esok ni :)

    ReplyDelete
  4. macam best je..
    tadi kawan aku ajak aku pegi aku mls..
    huhu

    ReplyDelete
  5. tu tong gas cap shell ke petronas?? gua taktau plak belon PANAS ada asap. Gua ingat hanya pada nama. iskkkkk

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)