HuzairieHusinBlog: Berhenti Merokok Dengan Cara "TRADISIONAL"

Wednesday, March 24, 2010

Berhenti Merokok Dengan Cara "TRADISIONAL"

susah sangat kan nak berhenti merokok..???? cara moden tak boleh.. apa kata kita try lak cara orang kampung... cara tradisional la... nak tahu cara nya????



Arahan

1) amik sebijik kelapa muda.
2) amik isi dan airnya.
3) amik satu bungkus rokok.
4) bukak pembungkus dan amik tembakaunya saja.
5) masukkan isi kelapa dan air termasuk tembakau tadi ke dalam blender.
6) blend sampai sebati.
7) tuangkan dalam gelas.
8) minum sampai habis.


Kesan

1) Pening kepala.
2) Muntah



Keberkesanan

Dalam 3 hari, insyaAllah. Kalau korang hidu bau tembakau pon korang dah pening dan rasa nak muntah.

* daripada pengamatan aku cara nie cukup "popular" tapi aku x pernah cuba dan x bertanggungjawab kalau jadi ada2 kat korang. :p





CHAIYOK2.... ;-p

4 orang gemar komen entry aku:

  1. oh. aku dera je bf aku kalo dia merokok. aku beli sekotak. suruh dia abiskan sekaligus. seminggu tebahak2. pastu dah stop. amacam?


    tradisional kan?

    ReplyDelete
  2. erk, kenapa xcuba..cubalah..hahaha

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)