HuzairieHusinBlog: Bukan Anugerah Bintang Popular... ;-)

Sunday, March 21, 2010

Bukan Anugerah Bintang Popular... ;-)


salam... thanks kepada yang impish dan nouroulnajieya yang sudi bagi award nie kepada saya.. thanks a lot friend..


so... untuk memenuhi terma dan syarat nya.. saya akan menjawab soalan yang di ajukan...
7 perkara tentang zairie:
  1. suka berkawan
  2. kelakar (yeke?? hehe)
  3. suka main boling
  4. suka anak kucing (comey ;-)...)
  5. mencintai ilmu
  6. minat futsal
  7. suka online

7 je ka??? ingat nak bagi 77 tadi.. tp dah mintak 7, maka 7 je la.. hehe..

so.. kepada sesiapa yang telah diberi penghargaan.. sila lah ke kounter hadiah untuk mendapat soalan-soalan award ini... ;-)

soalannya dalam BI.. maka.. gunalah kamus besta..hehe

  1. Thank & link the person that gave you award.
  2. Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
  3. Contact the bloggers and let them know they've won the award.
  4. State 7 things about yourself

kenapa 15??? ramainyer... so.. saya hadiah kan award ini kepada blogger yang paling rapat dengan zairiedinzly.blogspot..

calon-calonnya adalah :

  1. khai
  2. zack-entry
  3. rossoneri
  4. norazrol
  5. afnie (AF)

walaupun ia sekadar gambar.. namun ia amat bermakna buat diri saya.. terima kasih kepada rakan blogger...

1 blogger, 1 malaysia...

6 orang gemar komen entry aku:

  1. zairie...suka main boling yer...bila kita boleh lawan????

    ReplyDelete
  2. HAHA nk 77 soalan kew? klu rajin.. wat laa smpi 77 soalan.. sy dh kasi 7 soalan.. lg 70 awk reka sendiri...^^

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)