HuzairieHusinBlog: Burj Dubai Di Sambar Petir?????

Monday, March 15, 2010

Burj Dubai Di Sambar Petir?????

gambar-gambar nie aku dapat dari email aku.. ada seorang hamba allah nie yang kirimkan... mula-mula aku tengok agak terkejut jugak la... sama ada ianya realiti @ betul-betul barlaku atau ia sekadar gambar yang telah di adobe fotoshop kan...


Gambar 1




Gambar 2


Gambar 3






Gambar 4

so sama ada ia benar atau satu konspirasi teori kita nilai lah sendiri k...

p/s : jika ada persamaan gambar ngan enntry blogger lain, ia adalah satu kebetulan.. ini adalah information dari rakan kita..

epy blogging.. ;-)

3 orang gemar komen entry aku:

  1. emm. tp bangunan tu ader sambungan utk kebumukan arus tu kan.. huhhuhuhu

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)