HuzairieHusinBlog: GB di alexa

Friday, March 5, 2010

GB di alexa

aku pon tahu camne ley gatal tangan nak tekan kat address bar and taip http://www.alexa.com nie.... sje je la godek2 kat alexa tue... sebelum nie aku penah dgr gak alexa nie.. tp tak tahu pon benda ape tue.... so, dengan berani nyer aku telah menyeroboh website tue.. hehe...








so.. aku ader la wat research ckit....


PASAL EN GB :

firstly... taniah kat gb.. coz dapat rangking yang bagus la alexa..

dalam malaysia : rangking ke- 260

dalam alexa : rangking ke-80,226

jauh gak tue.. heheh.....




hebat kan gb nie.. tu la lam 3 4 tahun lg.. kompem best 100 website kat malaysia nie.. kaye kong.. hahahaha



PASAL ZAIRIE (ZA) :

pasal zairie.... ntah .... sape tue???? xkenal ponnnn...... hahahaha..... xkesah la kenal ke x... aku nak bg taw gak pasal web die nie...

rangking kat malaysia : yang ke-43,761

kat alexa lak : yang ke-6,565,320







yg kat malaysia ok la.... yang kat alexa tue gile a...... rangking ke 6 juta tue... hahaha... gile jauh kene tinggal... hahha


ok lah....


p/s :

kalo korang nak tgk rangking blog korang, korang pi la kat alexa... http://www.alexa.com


4 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)