HuzairieHusinBlog: kan senang warna putih.. suci je... ( poyo je ayat )

Saturday, March 27, 2010

kan senang warna putih.. suci je... ( poyo je ayat )

hmmm..... korang mesti pelik... apahal la mamat nie asyik tukar templates je.. dulu warna lain.. sekarang aku bukak warna lain lak.... musykil2.. haa.... untuk pengetahuan korang, aku bukan suka-suka dengan perasaan yang hepi menukat kulit blog aku nie... ada la seba-sebab dia....

sebab pertama :

....>>>> dulu kulit aku warna itam... ada yang komeng sakit mata la... perkataan tak boleh baca la.. itu la.. ini la...

....>>>> warna putih nampak cool je.. cool camne aku tak taw.. korang yang nilai..

...>>>> ada blogger nie ckpko nyer blog berat cam gajah la... penat aku tunggu loading blog ko... bazir masa aku siminit.. ganti balik.... berat ker??? aku pon tak taw berat ke tak.. tak sempat aku nak timbang... hehhe... aku cuba try test la kulit warna putih nie.. tengok la camne....

.....>>> widget blog aku banyak sangat... lambat loading.. entah la... demi korang aku buang la.... kalo korang perasan, result arsenal aku dah tak da da.... sedih wooooo!!!!!! huhuhu.....



so.. nie lah wajah kulit aku... so kalo ada pape cadangan dan penambahbaikan bersama.. leh la bagi tahu.. huhu....

salam.. ;-)

7 orang gemar komen entry aku:

  1. passss..loading ok jek xlambat sangat, tak cepat sangat

    ReplyDelete
  2. ni laju sikit. takdela aku pi bancuh kopi goreng mihun dulu baru datang semula ke blog ni.

    ReplyDelete
  3. ahah. nice one with white template. but for me, in white it would looks so bright. okayh bercahaya! hiks. btw, nice template :)

    ReplyDelete
  4. wanie:

    yeke?? sebab dulu pkai warna itam.. mmg lambat sgt...

    ReplyDelete
  5. fiesya & enjelina :

    thanks ur komen.. ;-)

    ReplyDelete
  6. Aku pun skrg ni dh nak tuka kulit BLOG..
    but,
    sampai skrg aku xdapat code html tu..
    huhu..
    sob..sob...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)