HuzairieHusinBlog: rahsia terbesar nak jd kaya dah terbongkar.

Sunday, March 7, 2010

rahsia terbesar nak jd kaya dah terbongkar.




Buku bertajuk “How to earn a million?” merupakan sebuah buku yang ditulis oleh pengarang Russia dan buku ini telah terbukti berjaya menghasilkan jutawan terkemuka dunia. Tetapi sayangnya buku setebal 162 muka surat ini belum lagi diterjemah ke dalam Bahasa Inggeris






Antara isi kandungan penting buku ini ialah :

“1. How to earn a million? page. 1″

“2. What to do if you have not succeeded in the beginning? page. 17″

“3. What to do if you are not sure in success? page. 51″

“4. What to do if you have already earned but then spent all the money? page. 87″

Namun ramai pembaca asing yang bertanyakan kunci kepada kejayaan buku ini dalam mendidik sebilangan manusia sehingga menjadi jutawan.





Semua chapter hanya mengandungi 1 PERKATAAN sahaja...

"KERJA, KERJA, KERJA, KERJA, KERJA"



so, korang dah tahu kan rahsia terbesar nak jd jutawan???? so.. ape tgu lagi.. kerja lah... hehehe


p/s : akhirnya rahsia terbesar nak jd kaya dah terbongkar... habes lh.. hihi

3 orang gemar komen entry aku:

  1. bagus ayiiii
    sok jadi kaya k
    bayo

    ReplyDelete
  2. hahaha..mantap giler isi kandungan buku tuh..aku suka!

    ReplyDelete
  3. patut la nampak sama jer words kat page tuh! KERJA rupanya..hehehe

    erk! salam singgah;)

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)