HuzairieHusinBlog: chaiyok2 untuk korang yang ngah exam XD

Wednesday, April 21, 2010

chaiyok2 untuk korang yang ngah exam XD

salam dari zairie  XD



semalam member aku mesej...

"weh.. doakan aku ea.. aku ada final exam esok nie... cuak siot.. 1st time la aku kat ipta nie... ko doa2 kan la... hehe "

lebik kurang camtu la bunyi die.. aku pon pelik.. dah la lama x mesaj aku.. tiba-tiba lak msj.... musykil nie... hmmm.. mane la aku tahu.. aku nyer exam lambat lagi.. ntah la.. maybe ujung bulan 5 kot... time tue dorang ngah seronok ngah cuti.. budak2 poli cam aku nie ha yang semangat pegang buku.... huhu....

k la.. cume satu je la.... gud luck untuk final korang bg mane yang dah nak final nie.. do ur best... jangan meniru k... hehe....


p/s :

aku nyer exam lambat lagi.. tp wat masa nie aku terlalu sibuk dengan macam2 agenda... mana ngan final projek yang tak siap lg.. pastu nak kena study lak untuk final exam.... waaaa!!!!!! tension nyer..... hehehe