HuzairieHusinBlog: Saya Mahu Blog Saya Dijelajah Oleh Ben Ashaari

Saturday, April 24, 2010

Saya Mahu Blog Saya Dijelajah Oleh Ben Ashaari

salam dari zairie...

ben ashaari bakal terjah blog aku??? hmm.. entah la.. susah nak jawab.. nak ke die terjah blog aku nie cam segmen terjah menerjah cam kat lam melodi.. huhu.... tak kesah la die nak terjah ke x... yang penting aku nak gak post entry nie...lantak la owg nak ckp ape...

  BEN ASHAARI

Aku yakin sgt2.. mustahil kalo korang tak kenal ngan die nie.. apa yang penting bukan kerjasama.. die bukan artis, bukan ahli politik dan juga bukan ahli gusti... yang pastinya lagi pasti die merupakan seorang blogger yang aku nmpk hebat setakat nie....

bg aku, ben merupakan blogger yang friendship... bukan aku nak memuji die... tp dari segi aku lihat die suka gi blog blogger len and tinggal kan jejak... sebelum nie kat forum Geng Blogger ada gak seorang blogger nak wat benda yang sama cam en ben nie wat.. kira jelajah blog gak la.. tp versi die... bukan aku nak kondem ke ape ke... kira macam idea die tue tak original la... tu idea ben... hm...

berbalik kepada motif dan okjektif kajian aku... kenapa aku  nak die terjah blog aku...

1. ilmu die pasal blog nie kire taf la.. senang citer byk la.. huhu... so, aku nak gak blaja sikit kat die... masa chat kat GB ari tue, ben ada kongsi ckit ilmu pasal blog nie... bgs la ben nie.. dah hebat pon still x sambong.. hehe... die ade bg tip yang bernas la.... susah nak jmpe blogger yang nak bg ilmu nie..  XD


2.  visitor die yang gempak membuat kan aku menjadi semangat yang berkorbar2 untuk memblog kan diri aku nie.. hehe... walaupun aku pasti yang visitor aku susah nak capai sama tahap ngan ben.. tp aku tak kesah.. die aku jadikan ikon aku.. aku suka cara penulisan die... simple...

3. aku nak tempias trafik ben tue jatuh ckit kat blog aki nie.. ckit pon jd la ben.. hehe...

4.  ini yang penting.. aku nak  ben selaku orang lama komen ckit pasal blog aku nie... apa yang perlu dan apa yang perlu.. untuk kebaikan aku dan kebaikkan entry yang bakal aku post nanti.. meybe dengan kritikan die, akan membuatkan sedikit impak terhadap blog nie...


" JANGAN BAGI AKU MEMBEBEL..."

Thanks ben..XD