HuzairieHusinBlog: Semangat Hijau Kuning..~Go Kedah GO~

Saturday, April 10, 2010

Semangat Hijau Kuning..~Go Kedah GO~

Salam dari zairie

semua sudah sedia maklum pada malam esok satu perlawan hebat diantara kedah dan juga negeri sembilan. kedah sebelum ini penah merangkul gelaran juara piala fa.. aku pon dah tak ingat bila.. kalo tak silap maybe dalam season 2007/2008 kot.. yang time negro tue ada.. alex james ke nama dia...  tak kesah la.. yang aku nak cita nie, pasal kedah mara kat final.. bangga tue.. sebab aku orang kedah.. anak jati kedah kan.. huhu...




ok.. kalo time semi final kedah berjaya tundukkan terangganu 4-1.. hebat kan??? hebat tak hebat tengak la malam nie.. bagi aku negeri sembilan banyak player yang hebat-hebat.. kira banyak star la.. tengok la time semi final tue.. time negeri sembilan lawan ngan selangor... memang fight.. siap ada gadoh-gadoh lg... senang cer bertumbuk la.. hmmm... malaysia oh malaysia....

kalau sebelum nie kedah dibawah pimpinan dan pengurusan azrai khoor.. sekarang kita tengok la pulak camna en. ahmad nie bawak skuad kedah.. dari pemandangan kasar, memang nampak kemajuan la skuad kedah nie.. cuma cam lambat sikit naik sekarang nie.. aku rasa sebab pemain inport takda kot...

import tak import... nak tahu kedah menang ke tak, sama2 lah kita saksi kan esok... bila???




Kedah FA  Lawan Negeri Sembilan
Stadium Bukit Jalil
10 april 2010
8.45 p.m


kat sini ada senarai pemain kedah... full skuad... tapi yang bakal diturunkan untuk malam nie, aku tak tahu.. kita tengok je la k.. ;-)





STRIKER




1. Badrrol Bakthiar
2. faizal Abu Bakar
3.Zamri Chin
4. Saramsak Kram
5. Azlan ismail
6. Shafiq Jamal
7. Farizal Rozali

MIDFIELDER



1.Shahrul nizam
2. mohd azmi
3. wan zaim wan azizan
4.ahmad fauzi shaari
5. rozaidi abd rahim
6. mohd fadzly
7. khyril muhaimeen
8. arfan rashid

DEFENDER




1. Victor andrag
2. sabree mat sabu
3. shahril faizal ahmad shahrifuddin
4. shahfizan hashim
5. mohd fazliata taib
6. v. thirumuguran
7. khairul helmi johari

GOALKEEPER



1. Helmi eliza elias
2. muhd al-hafiz hamzah
3. abd hadi abd hamid


KETUA JURULATIH               : Haji Ahmad Yusoff

PEN. JURULATIH                    : Haji Muhamad Radhi bin Haji Mat Din 

PEN. JURULATIH                    : Ahmad Sabri bin Ismail (Jurulatih Penjaga Gol) 

PEGAWAI PERUBATAN         : Haji Roslan bin Abdul Jalil

PEGAWAI PERUBATAN         : Mohd Kamil bin Din 

KITMAN                                   : Haji Rashidi bin Haji Ismail 

PEGAWAI PERHUBUNGAN   : Zahari bin Mat Isa


sama-samalah kita memberi semangat hijau kuning kat pemain kedah....



KEDAH MAJU...!!!!!


KREDIT TOPAP KAT : HIJAU KUNIG

2 orang gemar komen entry aku:

  1. padahal kau citer pasal bola

    tapi entah kenapa aku rasa lapar lah

    huhuhu

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)