HuzairieHusinBlog: ::APABILA YAHUDI MULA MEMPERBODOHKAN KITA

Monday, June 28, 2010

::APABILA YAHUDI MULA MEMPERBODOHKAN KITA

Salam dari zairie....

terkejut dengan apa yang dilihat, dibaca dan bermacam di lagi lah.. tadi berblogwalking.. singgah sebentar bukan bersama kitkat tetapi singgah di blog sahabat kita... saudara aliffnasir...

baiklah.. sebelum nie anda semua mesti pernah terbaca kan apa-apa artikel yang berunsurkan menjatuhkan islam??? misalnya seperti crocs yang ada kalimah allah... tapi kali ini, bukan pasal barang ker, pasal lambang itu ker, lambang ini ker, tapi pasal blog kita.... kenapa dengan blog kita?????

ok.... pernah tak korang tersalah tekan ke url blog korang???? agak terkejut jugak apabila saya  telah menukar url saya

http://zairiedinzly.blogspot.com

to

http://zairiedinzly.logspot.com


hmmm... anda semua perasaan tak apa yang lain nya disini???? ye.. benar tu... di blogspot yang kita selalu guna kan tidak ada huruf "b"....!!!!!!!

percaya atau tidak...... percaya lah...... =)

apabila anda tekan url yang logspot tu.... ini lah jadi nya.....






ha......... inilah website yang kua... 



tak kita apa pon url... janji die mesti dot logspot dot com...... comfirm keluar website ini... kalau anda semua baca petikan ayat ini, memang sah ia merupakan satu dahwah untuk menyebarkan agama kristian ni...

renung-renungkan .. dan selamat beramal... =)


p/s : sebarkan kepada mereka di luar sana... benda yang baik elok lah kita beritahu kepada semua bloggers islam di luar sana.. walau pun kita sudah tahu perkara ni, percayalah, diluar sana ramai yang masih tidak tahu lagi.... waallhuallam....

p/s: kenapa ayat aku skema sgt ni... adoi..... =)