HuzairieHusinBlog: ::TUKAR NAMA ANDA KE NAMA BRAZIL

Saturday, June 26, 2010

::TUKAR NAMA ANDA KE NAMA BRAZIL

Salam dari zairie...

ok... demam fifa nie belum habis la... selagi belum final, selagi tu la aku nak cakap pasal bola, tido bola, makan pun bola jugak... hehe...

korang pernak bygkan tak jikan korang bermain untuk brazil???? bayangkan lah..... hehe... agaknya camne la nama korang yer??? hehe.. mesti pelik kan??? hehe....






tadi aku jalan2 kat tranungkite nie... saja baca2 forum yang ada kat sana.. ada yang negatif.. ada yang positif.. yang positif kita ambil a... yang posotif kita wat bodo je k... hehe.. masa dok sedap2 bc forum kat sana.. tertarik ngan satu thread nie... nama anda dalam negara brazil....
apa lg... aku pon terai la.... ok... nama aku huzairie husin... skali aku tukar nama aku... ambek ko... dah macam ape ntah...

"HUZAIRIA"..... hahaha.....





itu tak pelik lg... aku pon cube la nama kawan2 aku... kah kah kah.... macam2.. pelik sungguh aku menyebutnya.... hehe...

kalo korang berhajat nak tukar nama korang leh clik disini .......


ok lah... korang cuba lah untuk nama awek korang tue... semoga berjaya... =)