HuzairieHusinBlog: BIARLAH KALI INI ZAIRIE TIDAK ADA KEPALA..

Tuesday, July 27, 2010

BIARLAH KALI INI ZAIRIE TIDAK ADA KEPALA..

Salam dari zairie


semua sihat...??? alhamdulillah... kalau tak sihat, camne leh tersesat kat blog zairie nie.. hehe... oopppssszzz.... jap jap... ada yang tak kene la ngan tajuk entry zairie nie... " biarlah kali ini zairie tidak ada kepala " ....... bahaya betul tittle nie.. hehe








sebenarnya gambar nie tiada
 kene mengena pun ngan entry
 nie.. hehe






bukan lah kepala ke, apa ke... yang zairie maksudkan ialah header zairie nie ha... korang mesti perasan kan??? mana tak perasaan nyer... masuk masuk jer dah nampak... nampak tambah pelik... hari tu header lain, hari ini header len... buang terbiat apa mamat nie.. ohho...






ok... sebenar nya, bukan zairie suka suka seronok nak tukar header tiap tiap hari... kadang kadang ia melambangkan blogger itu sendiri.. seorang yang tidak ada pendirian... zairie bukan nak kata zairie tiada pendirian.. tetapi... ada la sebab nya... nak tahu sebab nyer...??? ohho.. ahaks....




ok... sebelum nie, zairie ada buat satu header nie... gambar perempuan seksi kot... pastu tukar atas sebab tertentu... so, zairie buat lak header ringkas... gambar kat tepi pantai ada botol ngan papan kot... sekejap je pakai.. tak sampai 1 hari... pastu tukar lagi header... gambar conan ngan tulisan berbelit belit... huhuhuhu......




sebelum tu, zairie ada wat satu entry... mintak pendapat korang mengenai header zairie... macam-macam komen yang zairie terima... baik positif mahupun negatif... tak kisah la tu sume... yang penting zairie anggap ini semua kritikan yan membina... terima kasih banyak banyak siapa yang memberi pandagan dan pendapat... zairie amat menghargai nya... korang leh la baca komen-komen mereka disini...


ok lah... header nie zairie puas ati... tidak ada gambar pape pun... just tulisan sahaja... zairie nampak ringkas dan tidak menyakitkan mata... huhu... lebih kurang macam header ben la.. ringkas dan penuih makna... hehe....




p/s : maaf la... tak tahu apa imput yang korang dapat daripada entry luahan hati dan dedikasi nie... nanti kalau ada information terbaru, zairie bagi tahu k....


p/s: entry ini adalah luahan hati seorang penulis sahaja... so, gambar tak perlu letak la yer.. hehe... lagi pun tak tahu nak letak pic ape.. huhu




salam syaaban dari zairie :D