HuzairieHusinBlog: FAKTOR MENGAPA LIONEL MESSI TAK PERFORM WORLD CUP 2010 (17++ SG)

Monday, July 12, 2010

FAKTOR MENGAPA LIONEL MESSI TAK PERFORM WORLD CUP 2010 (17++ SG)

salam dari zairie...

fuh.. panjang nye tajuk  entry aku.. huhu.. aku rase, nie la kali pertama aku wat tajuk sepanjang nie..Sebelum tu, sape umur die bawah daripada 17 tahun, silalah tutup blog ni yer..  hehe... ok... siapa tak kenal messi...??? sila lah angkat tangan anda??? oh.. ada jugak yang angkat... memandangkan ade orang yang tak kenal messi nie.. aku terpaksa bagi biodata mamat nie...


biodata lionel messi

messi pon dah kenal.. bila beday die.. suma lah... korang mesti layan world cup sampai final kan?? so korang mesti ade jugak layan game argentina nie kan??? korang tengok camne game messi??? nak kata teruk.. teruk la jugak... bukan setakat messi je.. ramai bintang yang lain lagi...
nak tahu siapa para bintang tue?? ley la click disini

salah seorang daripada mereka adalah messi... nak tahu nape messi nie tak dapat perform??? jom layan gambar2 nie..... :D











maka.. inilah salah satu sebab napa messi ni tak perform... huhu


kesian messi... tapi yang aku pelik tu, messi ley senyum tu.. aduh.. messi oh messi.. huhu... ke die dah selalu kena.. bhahaha....

ok lah..

P/S : kalau nak main bola, tangan tu jgn la merayap2 ye... nanti tak perform lak mamat tue.. hahahaha