HuzairieHusinBlog: ::FIFA WORLD CUP ~ GERMAN MASIH BERBISA~

Sunday, July 11, 2010

::FIFA WORLD CUP ~ GERMAN MASIH BERBISA~

Salam dari zairie..

korang tengok tak game malam tadi..?? german ngan uruguay.. pergghh... memang best.. germna terbaik la. walaupun aku nampak corak permainan german agak lemah sikit, tapi aku kagum la ngan german.. semalam en.low tu die tak turun kan klose dan podolski.. kalo diaorang tu main, kompem leh menang besar tu.. hehe..

yeah... german.... wa syg lu la.. hehe
semalam nicky butt tu jadi keeper.. leh tahan jugak la aku tgk.. tapi nampak cam takot2 sikit.. banyak player utama tak main.. cam aku ckp tadi, klose tak main, podolski, kapten german lahm... tapi... german leh menang gak kan??? uruguay kuat jugak ape???

erm.. baru-baru ini memang panas la yang german kalah ngan spain tu. aku dengar kat radio, semua target german dapat gi final.. baru aku tahu german nie banyak gak ye fan die.. :D aku ingat aku sorang je.. hehe

erm.. ok lah.. german dah menang.. so, malam nie jgn lupa saksikan final world cup je.. spain ngan belanda.. :D


1st place :    ?
2nd place:    ?
       3rd place: germany
      4th place: uruguay

(siapa la yang bakal 1 st place tu kan :D )