HuzairieHusinBlog: GATHERING GENG BLOGGER ~ SERONOK NYA JIKA AKU PERGI.. TAPI... ~

Saturday, July 10, 2010

GATHERING GENG BLOGGER ~ SERONOK NYA JIKA AKU PERGI.. TAPI... ~

Salam dari zairie..

maaf semalam 1 hari tak update blog. tak sempat nak pergi ke blog kawan2 yang lain.. kesibukkan memaksa aku membuat begitu.. huhu.. erm.. hari nie, dunia blogger nie, senyap kejap.. kenapa??? sebab hari ni ada gathering geng blogger yang pertama kalau tak silap aku.. best nya siapa yang pergi nie... lagi pun rumah aku ngan putrajaya bukan jauh.. lam 10 minit dah sampai dah..




malam nie mesti banyak blogger cerita pasal gathering nie.. aku yang tak dapat mengikuti gathering sekadar mengharapkan dorang letak gambar je la banyak2.. leh la jugak membuat aku berada dalam kejelesan yang tinggi... adoi... bosan nya kat sini.. tak ada apa2 aktiviti langsung... seronok nya jika aku kat sana... nak tahu kenapa???

SEBAB PERTAMA
nie kire sebab paling kuat la.. aku leh jumpa blogger2 kat lua sana... sebelum nie kita asyik jumpa kat dalam alam maya je kan... so, hari ni je la nak jumpa dorang pun.. nak tgu next gathering bila nak wat... mesti lama lagi.. huhu

SEBAB KE-2
Aku pasti ramai blogger-blogger otai nie datang.. dah jumpa dorang takkan tengok je?? tanya2 la sikit pasal blog ke.. pasal itu ke.. pasal ini ke.. hehe.. kire berkongsi ilmu la ngan dorang nie..

Ok la tu la 2 sebab.. nanti banyak-banyak sebab kang nangis la aku coz tak dapat join.. huhu..

p/s : korang yang pergi tu, sila la wat entry pasal nie.. post gambar banyak2.. share ngan aku k.. :D

salam