HuzairieHusinBlog: ::GERMANY.. " AKU SUPPORT KAU "

Wednesday, July 7, 2010

::GERMANY.. " AKU SUPPORT KAU "

Salam dari zairie...

jap-jap... korang terasa tak apa yang lain kat blog aku nie??? yezza... betul tue... header aku.... hahaha... aku sokong ko germany... sampai aku wat header bertemakan german... aku takda la hebat sangat guna fotoshop nie.. tapi boleh la... huhu... sekadar hiburan semata-mata... :D


HEADER DULU



Add caption

HEADER LA NI...





Aku sekarang sekarang memberi sokongan penuh kepada pasukan germany... aku nak dorang masuk final.. jumpa kat final dengan belanda... kalau malam nie germany kalah dengan spain, aku tukar la balik header nie.. letak header spain ke belanda ke... hehe.... kalau germany menang, lame la kot aku letak header ni.. sebulan ker.. 2 bulan ker.. hehe

k la.. harap germany menang malam nie.. :D

salam...