HuzairieHusinBlog: :: GERMANY VS SPAIN - IBARAT FINAL - PART 5 -

Tuesday, July 6, 2010

:: GERMANY VS SPAIN - IBARAT FINAL - PART 5 -

salam dari zairie...


wah.. sedar x sedar dah kat semi final pon world cup nie...  rasenyer macam semalam je perlawanan pembukaan... hmm... pape pon... taniah kepada pasukan pilihan juara...germany dan spain.. korang terbaik la...



semi final : germany vs spain


tapi kali ni game dorang start lambat la.. kul 18.30 bersamaan dengan pukul 2.30 am pagi. aku rasa time nie aku dah tido kot.. huhu.. tapi aku masih keliru.. nak egi tengok ke tak nie..??? game fight... tp esok ada kelas lak.. arrgghhh...!!!!! just wait and see la ye..



SPAIN




yeah..!!! villa......


spain... kalau tak silap aku spain pernah jadi juara eropah... korang bukan tak tahu.. sekarang nie, 4 negara terbaik fifa adalah dari benua eropah.. so, bagi spain kacang je la.. hahaha... kacang tak kacang jugak la.. ngan paraguay pun aku tengok cam tak boley mkn je.. skdr leh minum je.. haha... hmm.... dah sampai sini kire hebat la spain nie.. 
aku dengar pemain terbaik fifa dah ada orang lain da.. kalo dlu kan lionel messi tu pegang, sekarang kalau tak silap aku, pemain spain yang pegang.. david silva kot.. tapi aku tengok, david villa lagi menyerlah.. huhu...
relax la... kalo rezeki tak kemana punyer.. huhu



GERMANY

Yeah..!! dapat lawan spain.. :D


fuh... akhir nya... pasukan german aku berjaya jugak pergi ke semi final... jauh juga perjalanan deme nie yer.. hehe... ari tu game germany vs argentina, memang best giler la.. dah macam germany lawan skuad 20tahun argentina dah.. senang sangat gol nyer... huhu... kesian aku tgk maradona tu... kejap2 wat2 sepak... tahu la men bola sepak... 
hmm.... german oh german... aku dengar kalau germany menang, dah kompem jumpa belanda.. dorang kata belanda kompem pi final... lagi pun lawan uruguay je kan. senang je.. lain la german.. lawan spain... hehe



aku ingat time world cup nie, judi je yang hebat diperkatakan.. tapi ada lagi hebat.. percaya benda mengarut.. percaya pada sotong korita tu... ntah ape ntah nama die. paul the octopus kot... 



ha... ni lah die sotong korita si ahli nujum nie.. percaya sangat orang kat lua sana.. dah la kurafat.. huh!! 
yang aku panas nyer die pilih sepanyol tue... die kata spain akan menang... suka2 ko je.. aku goreng ko baru tahu tahu... huhu... kalo german bermain abes baik, kompem dorang ley menang nyer.. kan???
so, jangan la percaya pada ahli nujum temberang nie.. huhu..


ok lah.. adegan lepas geram je kat sotong tadi.. hehe... so jangan lupa saksikan game yang hebat nie k...



live: TV1/TV2,ASTRO ARENA, ASTRO ESPN 805