HuzairieHusinBlog: JOE COLE SAH MILIK LIVERPOOL

Tuesday, July 20, 2010

JOE COLE SAH MILIK LIVERPOOL

salam dari zairie...


itulah yang zairie dengar kat radio tadi.. joe cole memang dah sah pergi liverpool. pemain tengah england dan bekas pemain chelsea ni, telah bersetuju untuk berpindah ke liverpool selepas chelsea tidak mahu lagi sambung kontrak joe cole nie... kesian lak die... yang lebih kesian nya bila perpindahan joe cole nie adalah perpindahan secara PERCUMA...!!!! tak percaya??? percayalah... memang free... seposen pun liverpool tak bayar kat chelsea.. :D


joe cole akan meninggalkan chelsea musim panas nie


dengar kata, pihak liverpool telah bersetuju  nak bayar gaji joe cole nie  90,000 pound seminggu.... giler la.. seminggu tu.. aku berblog pon, xde dapat duit sebanyak tu.. huhu.. pengurus baru liverpool, Roy hodgson apabila die membuat kenyataan berani mati  bahawa season nie, roy nie nak liverpool dibarisi pemain star... ai... liverpool tak cukup star lagi ke?? huhuu


cole dijangka akan memakai jersi bernombor 7.




biodata joe cole:



nama penuh    : joe cole
tarikh lahir      :08/11/1981
tempat lahir    : london, england
tinggi              : 175cm
berat               :70kg
umur               : 28 tahun
posisi              : tengah