HuzairieHusinBlog: 114 HARI BERSAMA ULAR | ORANG BARAT MEMANG SUKA BUAT KERJA GILA

Tuesday, August 24, 2010

114 HARI BERSAMA ULAR | ORANG BARAT MEMANG SUKA BUAT KERJA GILA

Salam dari zairie..


hari nie tak buat apa sangat.. kerja senang je.. belek-belek surat khabar.. tertarik dengan satu artikel yang ada dalam harian metro.. kalau kaorang dah bukak paper hari nie, pasti dah terbaca... pasal seorang mamat yang berasal dari JOHANNESBURG... apa yang dia buat, dia telah melakukan sesuatu yang sudah pasti aku tak akan lakukan seumur hidup aku.. bersama ular selama 114 hari...!!!!! gila lah... 114 hari tu.. bukan satu tempoh masa yang singkat.. kalau diorang suruh aku bersama dengan ular, 114 saat pun aku tak akan buat... bukan takot ok.. tapi elergik sikit dengan ular nie.. hehe...






SUMBER : HARIAN METRO 24-08-10


Ok lah... apa yang aku tahu mamat nie yang bernama jones duduk dalam bilik yang berkunci lepak bersama dua ular mamba hitam, dua ular mamba hijau, tiga ular tedung, tujuh ular pokok dan 27 ular kapak.. gila lah dia nie.. ular kapak tu.. bukan calang- calang ular tu.. kalau kena bisa dia, boleh mati dalam berapa second je...


kalau korang tak pernah tengok senarai ular yang bri jones nie lepak, meh usha gambar nie... :D




ULAR KAPAK
ULAR MAMBA HITAM

ULAR TEDUNG


ULAR POKOK

So, jones nie dah lepak dengan ular ular nie dalam satu tempoh yang agak lama untuk mendapatkan rekod dunia... kalau korang teringin nak pecah rekod bro jones nie, apa kata korang lepak lak dengan ular sawa... pasti gempak punya.. hahaha....


p/s : PLEASE DONT TRY THIS AT HOME



Assalamualaikum