HuzairieHusinBlog: ADIK WAN NUR FADHILAH TAK HILANG??

Wednesday, August 25, 2010

ADIK WAN NUR FADHILAH TAK HILANG??

Salam dari zairie..


tadi masa melawat blog kawan-kawan, tertarik pulak satu entry pada blog saudari ani.. dia cakap adik wan nur nie sebenarnya tak hilang.... uis????? biar betul... mana satu nie.. nak percaya ke tak nie... heheh.. sebelum nie, memang dah heboh gila tentang kehilangan adik wan nur nie... ramai jugak la blogger yang beri kerjasama menghebohkan berita nie... macam nie la... tolong menolong... hehe...








dari sumber ani ni.. beliau dapat mesej bunyi nye lebih kurang macam nie la...






" pengumuman kengkawan.... baru dapat berita yang pasal kanak2 sekolah SRAB hilang tu... sebenarnya salah faham je kot rasanya... alhamdulillah kanak2 itu tidak hilang dan hadir ke kelas seperti biasa menurut anak saya Haris yang satu kelas dengan dia....menurut haris.. cikgu kelas dia bgtau... pd hari kejadian.. parents budak itu datang ambil dia lambat... maybe dah x de budak lain.. so cikgu tumpangkan budak tu balik dgn rakan sekelasnya... maybe sementara dapat dihubungi... parents dia datang ke sekolah n tgk anak dia dah xde... gitu lah kisahnya...wallahualam. "


kalau betul-betul tak hilang bagus la....  takda la rakyat malaysia risau sangat.. yelah.. sekarang nie kan dah macam-macam isu yang timbul... 




so, kesimpulannya, pastikan lah anak kita ke, adik ke, or siapa2 lah yang masih kecil sentiasa berada di tempat yg selamat...




assalamualaikum.. :D