HuzairieHusinBlog: BAZAR RAMADHAN PUTRAJAYA | ANDA PATUT PERGI

Saturday, August 28, 2010

BAZAR RAMADHAN PUTRAJAYA | ANDA PATUT PERGI

Salam dari zairie


bila ramadhan tiba, sudah pasti lah bazar ramadhan ni akan ada nya.. comfirm la ada... senang juga kalau ada bazar nie.. kalau makcik makcik ke, anak anak gadis kat luar sana yang tiada mood nak masak, boleh la pergi cari makanan untuk buka nanti.. tunjuk je nak makanan mana.. ada duit, semua dapat.. hehe...




ok.. hari ini aku nak cerita sikit pasal bazar ramadhan kat putrajaya nie... walaupun dah pertengahan ramadhan, aku tetap  nak cerita jugak... pasal apa kat putrajaya?? sebab semalam aku singgah bazar kat sana.. memang ramai gila orang.. dah macam jom heboh lak.. =)






Semalam time aku sampai pon memang dah sesak dah orang... aku pergi dalam pukul 6.. lebih kurang la... nasihat aku kalau korang nak pergi, datang la awal sikit.. kalau tak jenuh beratur la korang... makanan kat sana semua sedap sedap... tak kan ada kat tempat lain nya... =)


ok, korang perhatikan gambar nie betul betul... cuba kira berapa bilangan orang dalam gambar nie...





dah kira..???? memang tak kira kan.. aku sendiri pun tak dapat kira... tengok la gambar kat atas nie betapa meriah nya bazar kat sini.. 


tapi.. aku ada tertarik dengan satu kedai kat bazar nie.. kedai char kuew tiaw... memang ramai orang kat kedai brother nie.. jenuh aku tunggu.. tapi memang tak menyesal la tunggu.. dia punya char kuew tiawm memang.... perrrrgghhh... layan......






char kuew teow D' Putra... kalau korang pergi nampak banner nie... ha... sudah tepat la tu.. memang anda patot cuba.. kalau tak cuba, kira tak lengkap la korang pergi bazar tu... nak kata makanan brother nie mahal tak da la.. standard je.. belum modified lagi... RM 3.50... Bak kata kandar " memang berbaloi.."




betapa sibuk nya brother nie wat keje... brother nie kena bayar aku nie tak pun belanja char kuew teow satu.. sebab promote dorang nyer char kuew teow kat blog aku.. hehe...


ok.. selamat ke bazar...

assalamualaikum