HuzairieHusinBlog: BLOG ANDA BEST.. TAPI LAGI BEST KALAU TIADA MUZIK

Monday, August 30, 2010

BLOG ANDA BEST.. TAPI LAGI BEST KALAU TIADA MUZIK

Salam dari zairie

orang selalu kata, " muzik adalah sebahagian daripada hidup "... kalau muzik dah sebahagian daripada hidup, sebahagian lagi untuk apa yer?? ada gak orang kata, " no music no life
cewah... no music no life tu... memang dah gila sangat dah dengan muzik nie.. pendek kata, makan muzik, tidur muzik, mandi muzik, segalanya muzik la....

bukan nak cerita pasal muzik.. tapi aku mewakili sebahagian daripada bloggers yang tak berapa gemar sangat la pada muzik yang ada kat blog.. bukan tak suka ye.. tak gemar je.. hehe....









aku bila berblog nie, aku suka terjah blog orang sambil dengar lagu favourite aku... rahsia la lagu favourite aku.. itu next post aku cerita.. hehe... biasa la, bila tengah layan lagu jiwang sambil dibuai perrasaan semalam terkejut beruk lak aku bila bukak blog sahabat blogger aku.. selamart aku takda penyakit lemah jantung ke, jantung berkudis ke.. kalau tak... jom jumpa aku kat ICU.. 


tak salah nak pasang muzik.. tapi berpada pada la... jangan la korang pasang lagu heavy metal nya.. tahap black metal la... pergi pasang lagu My Chemical Romance la, slipnot la... perrgghhh.... terkejut aku.. dah la high volume lak tu......


ok.. aku nak bagi kat korang sikit pada yang ada pasang muzik kat blog korang nie.. kira tips la... hehe..



  1. aku dengar kadar segera + belas kasihan terus pangkah or close terus blog tu
  2. jejak aku tak da kat blog korang ( rujuk no 1 )
  3. entry korang yang tahap best tu tak sempat aku nak baca.. kempunan aku.. aku nak baca entry korang sambil dengar lagu aku.. not your song.. =)
  4. tak sempat aku nak teliti blog korang nie blog pasal apa.. mana taw blog yang aku cari selama nie ke, leh la aku singgah lagi.. uhuk2.
  5. dan sebagainya. hehe

aku rasa, bukan baru sangat la benda nie.. dah banyak dah aku jumpa tips2 blogging dari orang lama berbblog nie.. "tak perlu muzik pada blog".. sebab bukan semua pembaca suka lagu yang kita pasang tu... ok....

yang baik anda ambil la.. tak kesah la korang cakap " blog aku, suka hati aku la.. ada aku kesah..??? " apa boleh aku katakan :




NO MUSIC IN BLOG



SHARING IS CARING...


assalamualaikum...







7 orang gemar komen entry aku:

  1. stuju 100%
    bukan ape..
    kalau kita dah bukak muzik kat laptop then blogwalking kt blog yg letak lagu memang la rasa nak tekan butang pangkah je...
    tak yah la letak ye..
    x bosan ke dgr muzik sama???

    ReplyDelete
  2. HAHA ok je ade laguu tapi yg comelcomel laa kalau lagu macam nak bunuh mmg ah tkejut "=__=

    ReplyDelete
  3. HAHA ok je ade laguu tapi yg comelcomel laa kalau lagu macam nak bunuh mmg ah tkejut "=__=

    ReplyDelete
  4. tak letak lagu kat page..
    cume letak dalam entry je
    hehe

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. kdg2 bl bl0g tu ada lagu,p'baca x f0kus kt entri tp sm2 nyayi lgu tu..

    ReplyDelete
  7. mmg x nafi..bila blog yg ada background music ni..mmg cpt je tgn klik button 'X'

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)