HuzairieHusinBlog: BUKTI CINTA SEJATI | EDISI JIWANG

Monday, August 23, 2010

BUKTI CINTA SEJATI | EDISI JIWANG

Salam dari zairie..


entry kali nie zairie tak nak membebel banyak sangat... sekafar nak memberi pendapat dan pandangan yang simple saja.. kira luahan isi hati la.. ahaks...








kadang-kadang kita sedar yang kita amat mencintai kekasih kita.. tetapi persoalannya, adakah ia benar cinta sejati yang lahir dari hati kita..? tapi itulah.. mungkin ia memerlukan masa...  


zairie mintak korang lihat video di bawah... pemgorbanan cinta terhadap kekasih nya... sangat romantik... bukan tentang manusia... tetapi pasal haiwan... kucing... mesti tak percaya kan??? zairie ringkaskan lah... kucing jantan nie, macam tak percaya yang awek dia dah mati.. dia usik usik tubuh awek dia... kesian + terharu pun ada jugak... masalahnya, haiwan pun ada perasaan cinta yang sangat mendalam.. kalau kita, kita banyak mengkhianati cinta kita.. terutamanya remaja sekarang.....   




ok lah.. mari kita layan video nie.. =)






video
thanks kepada Youtube


zairie : kalau nak share dalam FB anda, zairie amat mengalukan... thanks for watching..

assalamualaikum...