HuzairieHusinBlog: CADBURY EYEBROWS -TOLONG AJAR BUAT KENING CAM TU-

Tuesday, August 10, 2010

CADBURY EYEBROWS -TOLONG AJAR BUAT KENING CAM TU-

Salam dari zairie...

iklan sekarang nie macam-macam.. tadi masa layan citer epilog syurga cinta .. teriklan lak iklan nie kat tv3.. iklan cadbury eyebrows... perrgghhh... memang layan habis la iklan dia.... seronok tengok kening adik nie... dah macam ziana zain dah.. mentor mohammad tu la.. juara mentor 4.. hehe... macam mana la dia buat pergerakan kening tu... memang smart.. memang kena la dengan lagu dia... lagu dia pun ley layan jugak.. hehehe....








sebelum tu... nak bagi tahu dulu la... entry nie bukan untuk promote video atau cadbury eyebrows nie ye... ia bertujuan nak bagi tahu pasal kening tu je.. hehehe....






tapi persoalan yang timbul... pelik juga apa kena mengena kanak-kanak nie wat kening tu dengan iklan cadbury nie...??? nak kata dorang makan coklat cadbury pun tak....


tak apa lah.. tak kesah la faham ke tak.. yang penting, jom kita layan video nie... huhuhu




video



so camna???? best kan video nie...???? kalau korang tahu wat kening tu, ajala... wat satu entry la blog korang... hehehe


pape pun.. selamat mencuba  la... hehe.