HuzairieHusinBlog: KANAK-KANAK HILANG | ADIK WAN NUR FADHILAH

Wednesday, August 18, 2010

KANAK-KANAK HILANG | ADIK WAN NUR FADHILAH

Salam dari zairie


penat belajar seharian hari nie.. wat itu lah, wat inilah.. balik jer, terus on lappy.. bukak gengblogger.. bukan sana je masa untuk zairie berblogwalking.. melawat dan mengkomen blog rakan-rakan.. tertarik dengan satu entry yang dicipta oleh sahabat blogger kita.. tak tahu blog nie lelaki ke or wanita empunya.. blog ceriteras.. dalam entry beliau menceritakan pasal kes kehilangan kanak-kanak.. hmm...




kalau dulu kes pasal nurin tu.. yang hilang sekian lama.. pastu ditemui mati akibat deraan seksual oleh mereka yang dah macam binatang nie... tak habis-habis nak menyusahkan orang.. buat la kje berfaedah sikit...




ok.. cukup aku membebel disitu.. berbalik kepada tajuk utama kita.. en. ceriteras, aku ambek sebijik bijik la info dari blog kau ea.. =) sharing is caring right.. hehehe








COMEL KAN ADIK NIE.. SAMA-SAMALAH KITA CARI


NAME : WAN NUR FADHILAH ANUM BT WAN BUDIMAN
AGE : 7 YEARS OLD
LAST SEE AT : SEKOLAH AGAMA BERSEPADU (SRAB), JOHOR TOWN
TIME : 5 PM
MISSING DATE : 13/08/2010
CLOTHES : SCHOOL UNIFORM, BROWN BAG & SMALL PINK BAG
REFER TO SCHOOL GUARD, HE SAW THIS GIRL ENTER A PROTON ISWARA IN WHITE COLOUR

Regards,
Daniel Leyong
Personal Assistant
Lima Bintang Logistics Sdn Bhd
PTD 41365, Jalan Idaman 3/2,
Senai Industrial Park, Taman Desa Idaman,
81400 Senai Johor, Malaysia

Tel:+607-5987687 Ext:124
Fax:+607-5990570
H/P:+6012-7813117

Email :daniel@lblgh.com


harap kepada mereka yang diluar sana tu, kalau terserempak dengan adik wan nie, harap sangat bagi tahu kat polis ke, atau ke pihak yang bertanggungjawab.. kesian kat keluarga adik wan nie.. dah nak beraya dah... kita anggap la adik wan nie seperti adik kita... pasti kita akan berusaha mencari beliau... walau pun dengan menyebar entry nie... mungkin ia dapat membantu... harap sangat bantuan daripada rakan-rakan blogger kita... 

"BERSATU KITA TEGUH"


assalamualaikum.. salam ramadhan..