HuzairieHusinBlog: LAGU SHAKIRA WAKA WAKA KINI LAKA LAKA

Monday, August 16, 2010

LAGU SHAKIRA WAKA WAKA KINI LAKA LAKA

Salam dari zairie

biasa lah... betul lah orang kata.. dunia ni semua di hujung jari kita.. apa yang kita mahu atau nak.. pasti dapat.. dan biasa lah jugak.. kadang-kadang apa yang kita nak cari, lain pulak yang keluar.. ok.. yang nie la yang diceritakan sekarang nie.. pasal benda lain yang keluar nie. biasa la bila dah berjalan jalan kat youtube nie, memang macam-macam video kita cari.. 

nak cerita pasal bola lagi.. walaupun dah berapa bulan dah habis, bahang masih terasa.. ahaks.. nie pasal penyayi terkenal dunia la... miss shakira kita.. pasal lagu waka waka piala dunia tu.. rasa nya dah kena cilok kot.. tapi rasanya bukan kena cilok... maybe dorang nie just tukar je bahasa nyer.. kalau dengar la.. memang macam versi india.. hahaha.. memang pelik la kalau korang dengar... macam nak gelak pon ada jugak... tapi, tak elok gelak lebih-lebih sangat... gelak sopan la.. huhu.. 

ok lah... i'm presenting the new singer... laka laka song.... click la button play.. baru dia start nyayi.. hehe.... 



video



amacam???? ok tak lagu dia???? terhibur??? layan kan lagu dia?? hehe... tengok gaya dia menari tue, memang habis la.. kalah inul...


ok lah... pasal entry berkaitan islam tentang peninggalan nabi tu, korang tunggu sikit yer.. bagi suspen sikit... ok lah.. 

assalamualaikum..  =)