HuzairieHusinBlog: MEMEY DAN NORMAN TUNANG RAYA KEEMPAT?

Tuesday, August 31, 2010

MEMEY DAN NORMAN TUNANG RAYA KEEMPAT?

Salam dari zairie


salam merdeka kepada korang semua... cuti cuti dan cuti lagi... biasa la.. cuti merdeka.. hehe.. ok... korang ada baca tak tentang memey dan norman nak tunang raya keempat nie?? wah.. dah lama jugak tak dengar cerita pasal dorang nie.. lama la jugak.. ada la dalam 3 hingga 4 bulan.. lama tu.. aku yang tak dengar cerita dorang nie 3 hingga 4 bulan.. korang tak tahu la berapa lama.. hehe...




SUMBER : HARIAN METRO



Kalau norman dan memey dah nak bertunang ok la.. tak da la dorang nak cerita benda tak elok kat mereka nie... manusia nie bukan semua perfect.. kan?? yang lepas tu jadi kan pengajaran dan kekuatan untuk menempuhi hari yang mendatang yang penuh dengan pancaroba... (berfalsaf lak..)...


tak nak cerita banyak banyak dah.. kalau memey dan norman nie jadi tunang.. aku doa kan semua berjalan dengan lancar la.. tiada masalah dan harap akan sampai ke jinjang pelamin hendaknya... bila tu? itu kena tanya norman sendiri.. hehe




cerita lanjut -----> HARIAN METRO


Assalamualaikum..

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)