HuzairieHusinBlog: TAMAN CEMPAKA DAN LELAKI BERTELEKUNG : APA KAITANNYA??

Saturday, August 28, 2010

TAMAN CEMPAKA DAN LELAKI BERTELEKUNG : APA KAITANNYA??

Salam dari zairie..


terkejut gila la bila baca kosmo pagi nie... bukan terkejut apa, terkejut pasal kes culik yang lelaki bertelengkung tu... takda lah masalah kat situ, masalanya kes culik nie berlaku dekat dengan taman rumah sewa aku.. taman cempaka..!!! gila lah.. aku ingat selamat kat sini... ish3... bahaya betul... 





berita lanjut ---> kosmo


macam macam kes sekarang nie.. kalau dulu kat taman cempaka nie masalah banjir, sekarang nie yang terlatest masalah kes culik pulak.... tapi alhamdulillah lah mamat yang culik tu tak wat pape kat budak tu... 

apa yang aku nak bagi tahu.... meh sini.. duk rapat2 sikit... aku tahu rumah nie nombor berapa, sari berapa... sebab aku pernah nampak rumah nie... hehhe...  nak tahu kat mane rumah nie... apa lagi.. google map la jawapannya... =)


nasihat aku kepada diri aku dan korang semua, walau dimana kita berada pun, berhati hari lah... kita tak tahu apa yang akan berlaku kat diri kita kelak.. k.... 


assalamualakum...