HuzairieHusinBlog: IKLAN RAYA TV3 | ANTARA HIBURAN DAN AGAMA

Sunday, September 5, 2010

IKLAN RAYA TV3 | ANTARA HIBURAN DAN AGAMA

Salam dari zairie...


kalau dekat nak raya nie, macam macam iklan raya yang korang akan jumpa... iklan merdeka dengan iklan merdeka nya.. tapi, aku tertarik untuk berkongsi dengan korang semua tentang satu iklan raya nie.. nampak sedikit memesongkan akidah sikit la...... 

Kenapa pesongkan akidah pulak?? kalau korang perasaan, dalam iklan nie ada pakcik tua naik basikal terapung.. sekali aku tengok dah macam santa clous dah.. adakah patut... dah la orang islam.. wat la cara orang islam... kita kan ada identiti kita sendiri...


jom layan video nie dulu.. lepas tu baru aku membebel jap...


video



dah tengokkan video dia.. pendapat korang camne?? wajarkah?? orang orang yang bertanggungjawab approve video nie ke umum tak selidik dulu ke.. memang la gempak video nie.. aku rasa orang yang wat video nie mesti orang yang dah tak fikir panjang dah... 

tak nak cakap panjang.. kurang pahala puasa aku... huhu


p/s : sebelum buat sesuatu baik difikirkan dahulu kesan nya terhadap umum


assalamualaikum...


0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)