HuzairieHusinBlog: IKLAN RAYA TV3 SUDAH DITARIK BALIK

Monday, September 6, 2010

IKLAN RAYA TV3 SUDAH DITARIK BALIK

Salam dari zairie...


rasa nya baru baru nie tv3 dah buat satu malaysia terkejut dengan satu iklan raya yang dibuat.. mana tak kontoversi nya, iklan raya aku tengok dah macam-macam agama dah masuk.. kristian + india + islam.... masalahnya nie raya siapa?? perlu ker kita selitkan identiti agama lain?? kenapa kita perlu masuk kan semua elemen tu?? 







bagi aku babak yang kontroversi :

  1. kanak-kanak menaiki beca terbang yang mirip kenderaan digunakan oleh Santa Claus ketika sambutan Hari Natal.
  2. babak yang menunjukkan kemunculan cahaya pelita di celah-celah kelopak bunga yang berkembang kebiasaannya dikaitkan dengan perayaan Deepavali.



kalau korang masih belum tengok lagi iklan tu dan babak mana yang timbul kontroversi.. boleh la klik disini..


berkenaan dengan entry aku semalam, aku dapat feedback dari seoarang hamba allah.. panjang gila la weh aku nak baca... dah la tengah demam nie.. tapi, orang dah komen kiranya dia prihatin or baca la gak blog aku nie.. huhu.. ( dia komen dalam FB aku k.. :D )


antara komen dia yang divas :
















pergghhh.. agak pedas sikit komen hamba allah nie?? satu persaoalan lak aku kat dia.. adakah aku terlalu mudah melabel kegagalan?? baiklah.. aku jawab.. secara am nya, bukan mudah melabel kan kegagalan, tetapi ia sendiri yang menampakkan kegagalan mereka.. lagi satu, jika mereka tak penonton membuat sebarang spekulasi tentang hasil kerja mereka, biarlah mutu kerja disukai oleh orang... bertemakan apa yang sepatutnya....




cam aku terangkan sebelum nie, tak salah nak nak membuat sesuatu.. tetapi biar lah kena pada tempat nya..  tidak lah orang akan melabel kegagalan kita...


itu saja lah.. raya nanti mintak maaf.. hehe.. yang baik datangnya dari allah, yang buruk datang nya dari aku.. 


assalamualakum...

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)