HuzairieHusinBlog: JADUAL PEPERIKSAAN SPM 2010

Wednesday, September 22, 2010

JADUAL PEPERIKSAAN SPM 2010

Salam dari zairie...


yahhoooo... spm sudah mari... orang kata nie la peperiksaan yang paling penting sekali.. peperiksaan yang akan menentukan hala tuju dan masa depan kita.. ke mana kita.. kahwin kah?? tolong mak jaga kedai kah? huhu...


ok.. tak mau cakap banyak.. nanti cuak pulak dorang yang ambek peperiksaan spm 2010 nie.. relax relax sudah.. hehe...




peperiksaan spm 2010 akan berjalan dari 10 oktober 2010 hingga 20 disember 2010.. hampir 2 bulan jugak tu.. hehe.. zairie dulu kalau tak silap sebulan je.. tu pun dah tension dah.. habis je last paper jangan cakap la... menjerit satu sekolah.. MERDEKA...!!! yeah... puas.. hahaha...

ok lah... kalau korang nak tengok jadual peperiksaan spm 2010 tengok la kat bawah nie... banyak gila paper... huhu


















p/s : tak nampak, klik kat gambar.. besar la ia nanti..

nanti kalau korang dah habis belajar.. boleh la permohonan ke ipta... pilih la kos yang korang minta.. sebab kos tu la yang akan menentukan pekerjaan korang nanti.. ok..

good luck untuk mereka.. :)

assalamualaikum.. :)









0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)