HuzairieHusinBlog: JADUAL PEPERIKSAAN UPSR 2010

Thursday, September 16, 2010

JADUAL PEPERIKSAAN UPSR 2010

Salam dari zairie.


kira kira lebih kurang 4 hari lagi jer adik adik kita yang darjah 6 tu nak ambil upsr.. dulu kata nak hapuskan upsr.. tapi tak tahu lagi bila.. pendapat aku, lebih baik PMR jer yang di hapuskan.. pendapat aku la.. 


so, secara ringkasnya UPSR akan dijalankan selama 3 hari iaitu dari 21hb hingga 23hb september 2009.. adik adik kita tu mungkin dah tahu dah jadual nya.. kita nie sekadar ambil tahu je la ea.. jom lihat jap.. :D







kalau tak clear tu, click la pada gambar tu untuk pembesaran yang terancang..


so, nasihat abang nie kat adik adik nak ambil UPSR nie, semoga berjaya la.. buat elok elok.. study.. jangan main mercun dah.. raya raya jugak.. periksa jangan lupa yer. hehe


ok.. GOOD LUCK.. =)

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)