HuzairieHusinBlog: LUCAH DALAM LAGU | WHAT ARE YOU WAITING FOR

Thursday, September 23, 2010

LUCAH DALAM LAGU | WHAT ARE YOU WAITING FOR

Salam dari zairie..


tak sempat nak update sebarang cerita hari ni.. memang sibuk.. sibuk dengan kelas.. sibuk dengan final projek lagi... esok ada dua test... malas nya nak study.. ok.. stop sampai disitu luahan hati aku.. sebenarnya benda nie dah lama zairie terfikirkan nak post dalam blog nie.. tapi zairie hold dulu atas sebab sebab tu.. atas nasihat doktor la.. haha... 

ok.. korang pernah dengar tak lagu what are you waiting for by mizz nina?? tipu la kalau tak pernah dengar.. top kot lagu nie.. bukak la radio apa pun.. tamil ke, cina ke, india ke.. pasti ada punya... memang best.. mula mula zairie ingat orang yang nyayi lagu nie orang putih.. rupa nya orang kita jugak.. tertipu jugak aku.. ahaha.. 




Salah satu scene dalam lagu nie.. lawa kan mizz nina.. hehe


kepada korang yang asyik dok layan jer lagu nie, korang perasan tak lirik lagu nie.. first time zairie dengar lagu nie, zairie terkejut gak.. eh? apahal lirik dia macam nie.. agak kelucuhan sedikit... takpe la.. so, takpa lah.. macam zairie cakap tadi, ingat singger lagu nie dari barat.. sebab barat kan dah karat.. tu yang tak kesah.. berapa hari lepas member zairie cakap..


 "kau perasan tak apa yang tak kena dengan lagu what are you waiting for.." 


so, zairie cakap la... 


" lirik dia.. :) "


jadi, zairie nak berkongsi sikit la dengan korang semua apa yang tak kena di sini..  lirik lagu nya terlalu panjang sangat.. malas pulak nak copy paste.. hehe.. berminat nak layan video dan lirik lagu nie, terjah la kat sini..


lirik yang zairie fikirkan lucah disini adalah..... (bunyi drum...)


"Baby I never seen someone wit your body
You make me wanna get this party started
Hey baby come and tell me what’s the score
Baby baby tell me
What chu what chu waiting for "



maksud :


"sayang, saya tak pernah melihat seseorang dengan badan kamu
kamu membuatkan saya mahu dapatkan parti ini
datang lah sayang dan beritahu saya apa keputusannya
beritahulah sayang apa yang kamu tunggukan..


****************************************

You make me wanna get a little naughty
Hey baby come and get me it’s all yours

kamu buatkan saya mahu sedikit nakal
datanglah sayang dan dapat kan saya untuk dirimu..

****************************************

So what’s your name
Hey baby what’s your name oh yeah
Sexy’s my name
Yeah sexy is my name
Ok and what’s your game
Hey baby what’s your game
Ok I like to play
I I like to play ay

jadi, apakah nama kamu
hey sayang, apakah nama kamu..
seksi adalah nama saya
yeah. seksi adalah nama saya
ok.. dan apa mainan kamu
hey sayang, apa permainan kamu..?
ok.. saya suka main
saya suka main..
(zairie : main apa tu tak tahu la.. bahaya maksud nie.. hehe)

************************************************

Baby let’s get crazy
Come on loose control ol ol
I know you want some more oh oh oh
I wanna see ya work that body
Drop it down real low low low
Hey baby come and get me
Tell me what chu what chu
What chu waiting for

mari kita gila sayang
mari hilang kawalan
saya mahu kamu lebih lagi..
jatuh kan ia secara perlahan lahan
hey sayang, mari dan dapatkan saya
beritahu saya apa yang ditunggu lagi..


so, bagi zairie, lirik dia agak kelucuhan sikit.. zairie tak tahu jika lirik yang dimaksudkan lain dari dari apa yang zairie fikirkan.. zairie mintak maaf.. 

p/s : bahasa melambangkan bangsa... bahasa juga jiwa bangsa.. renung renungkan lah... dan selamat beramal... :)

p/s : korang boleh baca komen yang panas tentang lirik nie disini..

assalamualaikum..

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)