HuzairieHusinBlog: MARI KITA BERTWITTER

Saturday, September 18, 2010

MARI KITA BERTWITTER

salam dari zairie..

wah.. zairie sudah ada twitter.. sudah maju la sekarang nie dia.. dulu ada facebook jer..  sekarang sudah ada twitter... hehe.. biasa la.. baru nak berjinak jinak.. baru semalam jer zairie buat twitter.. sebelum nie dah ada dah niat dah sign up untuk twitter.. tapi mungkin time tu tak dapat seru lagi kot.. rasa nya semalam baru dapat seru suruh buat twitter.. maka.. tercetus la satu revolusi masa kini.. 







zairie masih lagi selak selak twitter nie.. untuk apa kah ia?? zairie dia lebih kurang macam blog la.. senang kata mini blog.. ada ke mini blog? huhu... nak cakap banyak banyak pasal twitter nie pun masih belum expert lagi.. so, zairie cakap apa yang zairie lihat dan fikir je la.. boleh? :)


twitter nie zairie lihat lebih kurang macam facebook je.. laman sosial.. unutk cari kawan. komen status kawan.. minta pandangan.. kadang kadang untuk ping blog pon ok jugak.. hehe.. menggunakan kemudahan yang ada.. kan??


korang semua mesti ada twitter juga kan.. orang kata tweet tweet.. zairie tak berapa faham sangat.. al-maklum la.. newbie dalam twitter nie.. zairie rasa tweet mengtweet nie pasal kongsi/share something kot.. 


cuba lihat gambar nie... :)







mungkin macam tu kot yang dimaksud kan tweet nie.. kalau silap sorry ea.. hehe... korang kalau tak keberatan, share la sekali entry nie dalam twitter korang.. dalam facebook pon boleh jugak.. bukan untuk apa.. sharing is caring kan?? kalau kawan kita yang tiada blog tu, mana tahu dia baca blog kawan kawan kita yang kita share tu, tergerak hati dia nak berblog.. dapat kawan baru lagi dalam dunia blog nie.. kan?? :)


ok.. kalau korang semua tak keberatan.. add la zairie kat twitter.. kedatangan anda amat lah zairie alu alukan.. huhu...


nak zairie follow pun boleh juga.. korang tinggal kan jer ID Twitter korang kat komen tu.. nanti zairie follow..




ADD ZAIRIE DI TWITTER




terima kasih kerana bertwitter dengan zairie zairie :)


assalamualakum...

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)