HuzairieHusinBlog: NORMAN MEMEY BERTUNANG JUGAK..

Tuesday, September 14, 2010

NORMAN MEMEY BERTUNANG JUGAK..

salam dari zairie..

korang baca paper tak hari nie?? tak kesah la paper apa pon, kosmo ke, harian metro ke, semua ada cerita pasal majlis pertunangan memey dan norman nie.. kalau sebelum nie dorang nie ada keluar kat paper yang dorang nie nak tunang pada raya ke-4, bila paper tu aku tak taw.. aku pun dah lupa.. tapi aku ada wat entry pasal tu.. berminat? leh la klik kat sini.. kat situ korang leh lepak lepak..


gambar dari myMetro


2 tahun dulu kalau korang masih ingat memag kecoh gila pasal kes khalwat mereka nie.. banyak jugak aku dengar pasal dorang nie.. aku diam je.. mendiam kan diri tu kan lebih baik dari berkata kata.. hehe.. biar la dorang nak cakap apa pun.. yang penting bukan kita enjoy, tetapi kita tahu apa yang kita lakukan.. ye tak?? huhu..

berita lanjut baca kat myMetro

aku nak lari topik sikit la.. cerita pasal dato sosilawati yang mati dibunuh tu.. aku tahu nak cakap apa dah.. teruk betul dorang nie.. nak kata tak boleh berfikir, ada pangkat.. ada kerjaya.. gaji berdentum.. tapi.. hm... aku tengok beberapa hari lepas, banyak blogger buat cerita pasal kes nie.. bagus.. semua blogger kat malaysia nie memang prihatin.. alert.. "BLOGGER MUST BE ALERT" hehe.. betul tak??

tengok berita kat tv3 semalam, kesian kat anak anak mereka.. tersentuh aku bila anak dato sosilawati nie cakap " nak ziarah kubur ibu, tapi kubur ibu tiada ..." .. aku dapat rasa apa yang mereka rasakan masa nie.. 

apa yang boleh kita lakukan, berdoa semoga apa yang berlaku, ada hikmahnya.. amin..


p/s : raya cam sekejap je.. esok nak kena balik ipoh.. buat final projek.. huhu


assalamualaikum



0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)