HuzairieHusinBlog: OH! TIDAK.... IKLAN NUFFNANG MAIN SOROK SOROK DENGAN AKU

Sunday, September 19, 2010

OH! TIDAK.... IKLAN NUFFNANG MAIN SOROK SOROK DENGAN AKU

Salam dari zairie..


pagi pagi lagi aku dah menjerit dah.. habis terkejut taman nie.. mana tak nyer.. aku baru nak tengok iklan nuffnang berjoget joget dekat blog aku.. tapi apa yang aku dapat?? kosong.. sepi tanpa cinta.. huahuahuahua...


tak percaya.. meh tengok nie... baik nyer gambar....




HEADER... (LB)




SIDE BAR (SS)




KAT TENGAH TENGAH


Aku musykil  betul la.. mana pergi pulak iklan nie.. ke dia nak main sorok sorok dengan aku.. aku ingat aku sorang jer kena. so, aku bukak blog orang lain pulak... sama jugak... hilang jugak... tak tahu la sama ada aku sorang yang tak nampak or kita semua tak nampak... huhuhu.. setahu aku, aku tak buat apa apa pun... ke, nuffnang ada buat iklan terbuka.. ye la.. nak raya kan.. hehe...


so, aku mintak tolong kat korang semua kalau ada siapa tahu kenapa jadi macam nie, sila lah bagi tahu dekat ruangan komen yer... kerjasama anda amat lah aku hargai.... arigato kozaimas.. hehe

assalamualaikum..

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)