HuzairieHusinBlog: PEUGEOT EX1 | KERETA IDAMAN LELAKI UNTUK MENGAYAT WANITA

Sunday, September 26, 2010

PEUGEOT EX1 | KERETA IDAMAN LELAKI UNTUK MENGAYAT WANITA

Salam dari zairie..


kepada lelaki yang berada di luar sana, ini merupakan satu tips untuk mengayat wanita.. pakai la kereta nie.. confirm.. anda adalah pilihan wanita di luar sana... memang anda lah yang paling kaca.. segak... menawan.... tak percaya....?? cuba beli.. harga nya masih dalam tanda tanya bagi zairie.. hehe....

nak  cerita lebih pun tak tahu sangat.. tapi zairie ada la sikit info pasal kerete peugeot untuk korang... 

" kereta konsep elektrik EX1 keluaran peugeot berjaya memecahkan beberapa rekod dunia dari segi pecutan sebaik enjin dihidupkan.. 
EX1 mempunyai dua motor elektrik dengan kuasa maksimum 250 Kw "

jom kita layan gambar kereta idaman lelaki.. :D














cantik bukan.. tak teringgin ke nak pakai??? hehe


p/s : dah order dah kereta nie.. tapi tak sampai lagi.. hehehe

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)