HuzairieHusinBlog: PRESTASI KEMAJUAN BLOG ZAIRIE DINZLY

Wednesday, September 1, 2010

PRESTASI KEMAJUAN BLOG ZAIRIE DINZLY

salam dari zairie


firstly aku nak mintak maaf walaupun raya lambat lagi kat semua pengujung blog nie.. ada yang komen tak reply, jejak tak terbalas.. bukan apa.. akhir akhir nie terasa pulak kesibukan yang melanda diri.. huhu.. 


ok.. terus kepada tajuk utama.. apa yang aku nak sampai kan kepada anda semua pengunjung blog nie lebih kepada statistik bulanan blog ni.. lebih menjurus kepada bilangan pengunjung, keyword popular, dan post yang hangat..  bukan nak tunjuk ke apa, tapi ia sekadar berkongsi dengan anda semua.. kalau nak di bandingkan dengan bloggers lain.. mungkin ada yang lagi gempak.. so, ini saja lah yang aku mampu lakukan.. :D








ini merupakan statistik bilangan pengunjung dari minggu 1 hingga mnggu 4 untuk bulan ogos.. bulan lepas.. 



memang memeranjatkan aku, visitor untuk minggu ke 3 memang agak tinggi.. apa rahsia nya?? rahsia mana boleh bagi tahu.. hehe.. takda la.. sebenarnya tiada rahsia pun.. cuma, rajinkan lah ziarah blog rakan kita... 


kebanyakkan yang datang blog aku pun semua peminat drama yang tengah top ni.. epilog syurga cinta..... lihat saja lah keyword yang datang nya dari google nie... huhu





semua nya pasal syurga cinta. dari sound track syurga cinta sampai la episod dia.. alhamdulillah.. entry aku pasal syurga cinta memang keyword yang tepat sekali.. nie pun aku baru nak belajar pasal SEO nie.. lagi satu yang selalu orang cari kat google pasal permohonan ke ipta.. yang nie pun boleh tahan dia punya hit.. cecah ratus jugak lah.. hehe...

ok lah.. dalam banyak banyak entry aku dalam bulan ogos nie, aku rasa, entry nie lah yang antara yang paling top pun... berminat?? boleh lah baca.. :D


  1. DRAMA EPILOG SYURGA CINTA
  2. MELAYU BABI | BUKTI 1 MALAYSIA GAGAL
  3. PERMOHONAN KEMASUKKAN KE IPTA 
  4. KANAK KANAK HILANG | ADIK WAN NUR FADHILAH
  5. SEMPENA RAMADHAN | PENINGGALAN RASULULLAH S.A.W
  6. ISU KES PEMBUNGAN BAYI | JANGAN HANYA TAHU BUAT SAJA!
  7. BUDAK 12 TAHU KETAGIH SEKS

Aku rasa setakat nie je la yang mampu aku lakukan untuk bulan ogos ini.. insyaallah, untuk bulan september nie, aku akan berkerja lebih keras lagi untuk mencapai target.. hehe.. aku selalu berpegang pada kata kata nie..

" orang rajin selalu berjaya "


so, aku kena rajin rajinkan lah diri walaupun malas sikit.. hehe... akhir kata daripada aku, terima kasih banyak banyak kepada anda semua yang tak jemu jemu datang ke blog nie.. bulan depan aku ingat nak wat review blog  untuk pengunjung yang paling kerap datang blog nie.. aku promote habis habisan la blog dia.. insyaallah... hehe


assalamualaikum...




0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)