HuzairieHusinBlog: GAMBAR | LIVERPOOL OH LIVERPOOL

Monday, October 18, 2010

GAMBAR | LIVERPOOL OH LIVERPOOL

salam dari dari..


sebelum tu nak gelak jap.... hahahaahhahaa.... adoi.. pagi pagi dah mental dah... tengok tak bola semalam..?? liverpool dengan everton.... liverpool kalah beb..! nie pun zairie check dekat Soccernet.. tak tengok pun....  huhu... kesian pulak tengok liverpool nie... apa sudah jadi...? dah tukar pemilik baru pun kalah jugak ke..??? paling teruk pun kalah 1 - 0 ke seri ke... ok la...  
hmm... nak buat macam mana.... bola sepak... kadang kat atas... kadang  kadang kita kat bawah... lepas nie adakah liverpool bakal tukar milik lagi...??? tengok je la.....


cerita lanjut pasal kekalahan liverpool sila lepak kat sini...


tak banyak cerita sangat... so, meh la kita ramai ramai layan gambar je.. hehe.. 











nasib nasib liverpool... layan table lak.. liverpool dah nak tersingkir dah pun.. huhu


tak kesah la liverpool nak pergi mana pun... yang penting ARSENAL...!!!!!






0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)