HuzairieHusinBlog: Nasi Lemak Karam Singh Wallia

Wednesday, October 20, 2010

Nasi Lemak Karam Singh Wallia

salam dari zairie..


kenal tak siapa karam singh wallia...??? siapa tak kenal kan wartawan popular ni kan... bukan nak cerita pasal dia nie. tapi nak cerita pasal nasi lemak....


oh no..!!! apahal nasi lemak lak...??? tak nak cerita banyak... cuba tengok gambar nie puas puas..




perasaan tak dekat bungkusan nasi lemak tu...?? NASI LEMAK KARAM SINGH WALLIA..  Gila lorh.... nasi lemak camnie pun ada jugak ea..?? tak tahu la rasanya camna... member zairie cakap lepas makan je mesti terangkat tangan.. hahaha...


zairie : suka trade mark dia.. " terbakar kampung nampak asap, terbakar hati siapa yang tahu.." hehehe


assalamualaikum


0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)