HuzairieHusinBlog: Orang Lain Bercinta Jugak Bro!

Sunday, October 24, 2010

Orang Lain Bercinta Jugak Bro!

salam dari zairie....


nie entry agak bengang jugak la... bengang dengan mereka yang bercinta nie... rasa nya semalam zairie pergi satu shoping complex kat sini... tengah layan duduk kat kerusi ni terpandang la satu ayat... " i love u"

orang lain pun bercinta jugak bro...! tapi tak ada la sampai jadi vandalisma... merosakkan harta benda awam.. orang dah bagi tu, jaga la elok elok.. dah tak ada baru nak complaint sana.. nak complaint sini.. 

korang tengok la gambar nie.. betapa kejam nya mereka yang tak pandai langsung jaga harta benda awam nie...










camna...??? ada yang tak puas hati...?? nie ha... aku lagi tak puas hati.. marah nie.. huhu... (poyo je aku marah2.. haha )... 

aku pun bercinta jugak.. tapi tak ada lah aku tarah sana tarah sini benda awam... ingat senang ke nak beli.. duit tu... habis duit pengurusan... arnab betul.. huhu.. itu belum lagi aku terjah tandas awam.. nanti aku nak buat satu sesi terjah vandalisma la... biar orang yang bertanggungjawab mengambil tindakan kat dorang nie.. bagi je denda maksimum.. huhu....

p/s : orang dah bagi, kita jaga la elok elok....




assalamualaikum...

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)