HuzairieHusinBlog: TEACHER SHIDA MEMALUKAN PROFESION SEORANG GURU?

Saturday, October 2, 2010

TEACHER SHIDA MEMALUKAN PROFESION SEORANG GURU?

Salam dari zairie..


zairie rasa tak perlu la zairie perkenalkan siapa cikgu syida nie.. zairie rasa semua dah tahu... sangat popular beliau sejak akhir akhir nie... nama nya naik begitu mendadak sekali... dengan video yang berjaya di miming oleh beliau, telah menagkat nama beliau dalam dunia glamour nie.. zairie dah tengok dah semua video cikgu nie.. memang kelaka habis.. pandai cikgu nie buat lawak... hmmm.... tapi, apa yang zairie fikir kan, mungkin tidak sama dengan apa yang lain fikirkan... kalau ditanya, memang zairie kecewa sedikit.. terlalu kecewa.. bagaimana seorang guru yang dianggap sebagai insan yang digelar pendidik dan manusia untuk anak bangsa contohi  membuat perbuatan seperti itu.. bagi zairie amat memalukan. mintak maaf zairie katakan.. ia seolah olah memalukan diri sendiri lantas memalukan seluruh warga cikgu di malaysia ini...








zairie yakin anda semua mesti dah tengok semua video cikgu syida kan.. bagi zairie beliau memang berbakat dalam bidang miming nie.. bukan semua mampu melakukan... taniah kepada cikgu syida... beliau salah seorang daripadanya.. tapi, bagi zairie, cikgu syida telah membuat satu kesilapan yang besar.. beliau menggunakan status "cikgu" sebagai nama komersial nya... di situ silapnya.. tak salah bagi zairie beliau nak menggunakan status cikgu tu, tetapi kita di malaysia nie terdapat pelbagai pendapat dan andaian... zairie percaya, mesti ramai yang suka akan cikgu nie.... zairie pun tak nafikan zairie like dengan cikgu nie sebab dia boleh menggurang tension yang ada nie.. hehe..


hmmm..... tapi itu lah dunia.. dan itulah ragam manusia... dekat dunia nie, kita akan melihat pelbagai ragam manusia... pelbagai... yang baik kita contohi.... tak dapat zairie bayang kan bagaimana jika anak murid nya melihat video cikgu nye itu.. (mungkin dah ada yang tengok)... tapi... hmm... susah zairie nak cakap..... kalau anda ada perasan, dekat video waka waka cikgu syida dia ada tinggalkan mesej... zairie tak ingat apa yang beliau tulis... kalau tak silap, dia cakap, dia tak kesah kalau ada tak suka kan dia... 


zairie tak cakap zairie tak suka kan dia.. beliau sangat berbakat dalam miming miming nie.. tapi, tak perlu lah menggunakan nick cikgu... mintak maaf la kalau pendapat zairie dengan anda lain.. zairie cuma luahakan apa yang zairie rasakan betul.. 


renung renungkan lah perkataan nie... "guru ibarat sebatang lilin yang menyerangi anak anak bangsa... guru ibarat pensil yang akan melakarkan kain putih anak anak bangsa....."


selamat hari guru... :D


assalamualaikum....









0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)