HuzairieHusinBlog: Tips | How Be A Good Playboy

Wednesday, October 27, 2010

Tips | How Be A Good Playboy

salam dari zairie..


uit... first time nie tajuk entry dalam BI.. tajuk je Bi.. isi tetap guna bahasa ibunda jugak.. nanti kalau guna bahasa orang puteh nanti, zairie tak faham, anda semua pun tak faham.. so, mari lah kita faham bersama sama.. kehkeh.. 


ada orang tanya zairie... " bro..! aku tengok kau nie handsome tahap salman khan la..... macam mana ea nak jadi playboy macam lu..."


errrrkkkkkk.... aku playboy....???? oh tidak..! aku nak mengayat perempuan pun merangkak, lagi mau tanya aku... huhuhu... so, dengan rasa bangga nya zairie pun pergi la tanya orang orang yang lagi handsome dari zairie kat luar sana tu... (padahal tanya abang sedara aku)




" bro... ada orang tanya aku la camne nak jadi playboy... aku mana tahu sebab aku bukan playboy... so memandangkan kau lagi handsome dan di gilai ramai gadis cun melecun kat luar sana, dengan bangga nya aku nak tanya ko satu soalan ..


macam mana nak jadi PLAYBOY"







So, abang saudara zairie cakap ape.... 

" owh, mudah je... ko ikut je apa yang aku cakap nie.... (sebenar nya orang yang tanya tu la kena ikut.. sebab die yang nak sangat.. kehkehkeh...."


so, nie lah jawapan dia... 


1. mesti pakai banyak nombor telefon.... jangan mengada ngada pakai satu nombor pastu semua awek ko mesej kat nombor tu... kompem la kantoi..... senang cer, satu awek satu no......


2. mesti ader keyakinan diri yang tinggi... kalau muka jer hamsem macam shahid kapor kalau penakot tak der guna gak.... ingat... rupa paras biar kurang... yang penting ayat tue..... power beb!!!!!!


3. selalu dengar lagu jiwang...aku saran kan kat ko, dengar la lagu2 ukays ker.. secreen ker, stings... ahhhh... banyak la.... senang cerita lagu 90an la.... lagu tangkap leleh a......


4. dalam diri seorang playboy tak perlu ada sikap putus asa... so kalo ko ader sikap tue... haaaaa pandai2 la buang... bukan ape... kata kan la awek tue ader balak.... tak kan biar je die pergi berlalu... relax la... baru kapel... sedangkan yang bertunang pun leh putus inikan kapel..... so.... try je... jgn peduli die dah ada balak ker belum......


5. kalau dah kapel dan awek ko bersepah, jangan la bawak awek ko tu tempat yang slealu ko dating ngan awek ko yang lain..... bahaye dowh... kenapa bahaya????? aku tak nak citer... nak taw, try la wat... hehehe


6. ini penting..... jangan bg tahu sesekali kat member ko ker, budak kelas ker, budak ruma ker... mahupun tukang kebun rumah ko yang ko nie dah jdi sebahagian daripada playboy...bahaya.... takot ko nak ayat budak yang member ko kenal, member ko dah bg taw yg ko nie playboy..... kompem beb......!  kompem tak dapat....


7. cukup la tu.... tu pun ok la aku bg tips... try dulu guna tips tu... kompem la kalau ko amalkan sebelum tidur ko kan berjya.... (apa kena mengena ngan tido nie.. huhu)




so.. tu la tips yang abang saudara aku bagi tahu kat zairie... tengok macam power... tapi.... tapi... zairie tak kan guna.... tak pandai la playboy2 nie... hehe...


kepada orang yang bertanya.. apa lagi..... hehehe




p/s : tips nie bagi lelaki je k.. hehe





1 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)