HuzairieHusinBlog: Alhamdulillah..

Monday, November 8, 2010

Alhamdulillah..

salam dari zairie..

itu lah yang boleh zairie katakan sekarang ni.. alhamdulillah.. syukur kepada allah s.w.t kerana beban yang zairie pikul selama nie akhir nya zairie lepas kan juga... tepat 10.30 pg tadi maka berakhirlah peperiksaan akhir dekat institut pengajian zairie.. 




tengok gambar di atas.. kucing pun bersyukur.. tak kan kita yang mempunyai akal fikiran nie sukar untuk melafazkan syukur kepada-Nya..??

hmm... walaupun setahun zairie di sini, tetapi pengalaman zairie kat sini sangat banyak.. susah kalau zairie nak ceritakan.. mahu 2 3 entry tak habis habis.. huhu... betul lah orang kata, masa kita tengah kerja, sibuk sangat nak belajar.. relax katanya... relax la sangat.. huhu... bila sibuk tengah belajar lak, sibuk nak kerja.. lumrah dunia... tapi, honestly zairie katakan, menjadi seorang pelajar bukan lah semudah yang kita sangka kan.. banyak cabaran.. cabaran dengan assigment yang mendatang,, cabaran dengan kawan kawan yang sedia malas nak buat assigment.. padahal satu group nie.. sakit hati betul... huhu... dugaan dugaan... nak buat macam mana... nak berjaya bukan senang kan...? 

yang nie zairie nak kongsi sedikit dengan korang semua.. pasal final exam zairie... tema nya senang je.. semagat kekawan... sedih betul zairie tengok... kita yang study bagai nak rak, orang lain senang senang je dapat soalan bocor.. entah dari mana dapat pun tak tahu... masalahnya kalau kongsi dengan kawan kawan kelas tak ape jugak.. nie tidak... camnie ke kawan... kongsi kongsi la sikit.. hehe..  honestly zairie tak kesah pun semua tu.. zairie suka akan kejujuran... buat apa semua tu.. keberkatan dari allah kita dapat ke?? keberkatan dari pensyarah yang ajar kita, kita dapat ke?? 

zairie percaya.. mungkin hari ini mereka (kawan2 kelas zairie) mereka mampu tersenyum riang.. menjawab soalan final dengan senyuman sampai ke telinga... tetapi allah s.w.t itu maha adil... mungkin apa yang berlaku ada hikmah nya... satu je doa zairie... agar kejujuran zairie masa jawab final tanpa mengetahui soalan bocor, tanpa membawa secebis toyol zairie akan berjaya... insyaallah.....

sekadar luahan isi hati... dekat blog ni lah zairie luahan kan apa yang zairie rasa.. rasa sedih zairie.. rasa gembira zairie.. semua disini... hmmmm....

ok.. buhbye...

lupa nak cakap...

MERDEKA....!

Hehe.. assalamualaikum...



0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)