HuzairieHusinBlog: Buffered Earning Datang Lagi

Tuesday, November 2, 2010

Buffered Earning Datang Lagi

salam dari zairie..


patut la semalam mimpi yang indah indah.... sampai terlewat bangun pagi tadi.. rupanya ada khabar gembira buat diri ini... hehe.... sebelum tu nak cakap.....


" luv  u nuff...! ... "

thanks dekat nuffnang sebab masih ingat lagi kat zairie.. buffered earning untuk blog zairie tak putus putus.. yang tengah running pun boleh tahan jugak la... target untuk capai angka yang di idamkan... hehe..... so iklan apa pulak kali ni...?? nak tahu....???

tadddaaaaa..... iklan dari Dove Cholocate




dan ini dia bukti nya...



ambek ko... buat pertama kali nya aku tak padam kan nilai earning aku... bagi zairie kalau nak tunjuk, biar bagi mereka puas hati dengan apa yang kita nak tunjukkan..betul tak... tapi kalau nak compare dengan blogger lain memang jauh beza... rezeki masing masing.. betul tak..?? 

so.. zairie akan buat review mengenai dengan iklan dove nie... tak tahu bila sempat buat... terlalu sibuk buat masa nie.... al maklum la.. tengah final exam... banyak entry yang masih menunggu giliran untuk di publish kan... so, review iklan ni pun kena sabar la untuk di publish kan.... bak kata zack entry, sabar itu kan sebahagian dari pada iman... baca ni...

ok lah.. nak pergi study group nie.. member dah memekak dah panggil nama aku ni.. adoi....

study study study.... arrrgggghhhhhh.....

assalamualaikum

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)